IMM

Brandurile româneşti au potenţial să intre şi pe pieţe din străinătate

Magda Bei fondatoarea Graphtec Design

Magda Bei fondatoarea Graphtec Design

Autor: Georgiana Mihalache

28.09.2018, 00:07 733

Businessurile româneşti se pot dezvolta şi pe alte pieţe, iar creşterea brandului unei afaceri este influenţată de angajaţi, a susţinut Magda Bei, fondatoarea Graphtec Design, o companie specializată în producţia de mobilier. Ea a fost prezentă săptămâna trecută la Constanţa, în cadrul conferinţei ZF Branduri româneşti, care a reunit cei mai mari antreprenori români din zona Dobrogei.

„Acum putem să ne permitem să avem afaceri din Con­stanţa către întrea­ga lume. Marke­tingul, bran­din­gul, activitatea şi com­portamentul nos­tru în business pot fi direcţio­nate astfel încât să nu mai ţinem cont de graniţe. Să dizolvăm gra­niţele“, a spus Magda Bei.

Magda Bei spune că antreprenorii pot în­vă­ţa şi de la companiile multi­na­ţionale prezente pe pia­ţă cum să lucreze la stan­darde europene pen­tru a face ulterior pa­sul spre pieţele externe.

„Ne-am dorit inter­na­ţionalizarea după 20 de ani pe piaţă. Obiectivul meu este să le demonstrez ro­mâ­nilor că pot câştiga salarii ca în străinătate în Constanţa. Din Constanţa către restul lumii. Vom fi câţiva pionieri în piaţă care vom demonstra că se poate“, a spus Magda Bei.  Graphtec Design a încheiat anul 2017 cu 13,8 milioane de lei, în creştere cu 10% faţă de anul anterior.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO