Info

Bergenbier S.A. lansează Caraiman, cel mai nou brand din segmentul de bere core

ADVERTORIAL

Autor: Publicitate

04.04.2024, 14:18 267

Bucureşti, aprilie 2024. Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, îşi extinde portofoliul şi lansează Caraiman, o bere cu un gust echilibrat, care invită consumatorii la o pauză binemeritată.

Prin sloganul „gust echilibrat, numai bun să-ţi tragi sufletul”, noul brand intră în segmentul core şi mizează pe momentele de răgaz din activităţile de zi cu zi şi pe nevoia de serenitate pe care consumatorii o caută în prezent.

„Suntem încântaţi să continuăm expansiunea portofoliului nostru şi să oferim consumatorilor un nou brand, de data aceasta în segmentul core. Caraiman are o rezonanţă solidă, poartă rădăcini româneşti şi invită consumatorii la un gust echilibrat, numai bun să îţi tragi sufletul! Este o lansare importantă pentru categoria de bere, una care contribuie la dezvoltarea sa şi ne bucurăm să vedem entuziasmul cu care partenerii nostri au întâmpinat Caraiman. Este şi o oportunitate de creştere pe care o oferim clienţilor prin diversificarea portofoliului de produse, un element-cheie prin care pot răspunde prompt nevoilor din piaţă.  De asemenea, noua lansare contribuie la ambiţia noastră de a ne consolida poziţia în segmentul core, unde suntem prezenţi acum cu două brand-uri extrem de puternice: Bergenbier şi Caraiman”, a punctat Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A.

Bergenbier S.A. este un producător activ în ceea ce priveşte lansările de produse şi sortimente noi. Anul acesta, brand-ul surpriză vine din segmentul core, Caraiman fiind o marcă pe care compania a mai produs-o în trecut, acum aproape două decenii.

„Caraiman este readucerea în lumina reflectoarelor a unui brand românesc, cu un gust echilibrat, inspirat din natură. Din studiile noastre, 80% din consumatorii români îşi doresc un ritm mai puţin intens al vieţii, iar Caraiman este exact acea bere pentru pauzele din tumultul cotidian. Este acel moment când ajungi în vârf de munte, pui rucsacul jos şi îţi tragi sufletul. Mizăm pe o comunicare integrată 360 pentru Caraiman, cu atenţie atât în zona de TV, cât şi digital, in-store şi prin influenceri surpriză pe care îi vom anunţa foarte curând”, a completat Victor Teioşanu, Marketing Director.

Caraiman este o bere cu 4,6% alcool, disponibilă atât la doză de aluminiu şi sticlă de 0,5l, cât şi la sticlă de 0,33l, PET şi KEG. Toate variantele de împachetare, inclusiv multi-pack, se găsesc începând din luna martie în România, în magazinele off-trade şi on-trade.

Despre Bergenbier S.A.

Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. Bergenbier S.A. acordă o atenţie sporită impactului pe care îl are în comunitate şi asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile produse la Ploieşti – Bergenbier, Caraiman, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă şi distribuie în exclusivitate specialităţile pragheze Staropramen Dark, berile de abaţie belgiene Leffe şi Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum şi berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. De asemenea, compania are în portofoliu şi variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois şi Staropramen.

Despre Molson Coors

De peste două secole, Molson Coors fabrică băuturi care aduc oamenii împreună pentru a se bucura de toate momentele vieţii. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling şi Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs şi multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai îndrăgite şi emblematice mărci de bere realizate vreodată. În timp ce istoria companiei este înrădăcinată în bere, Molson Coors oferă un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru şi multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă, care operează prin Molson Coors America de Nord şi Molson Coors Europe şi este tranzacţionată la New York şi la bursa canadiană (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei şi de a lăsa o amprentă pozitivă asupra angajaţilor, consumatorilor, comunităţilor şi mediului se reflectă în Our Beer Print şi în obiectivele de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitaţi molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO