Info

BRD sărbătoreşte cu o campanie promoţională 100 de ani de calcule pentru clienţi şi viitorul lor

Advertorial

BRD sărbătoreşte cu o campanie promoţională 100 de...

Autor: Publicitate

20.12.2023, 10:00 3764

2023 reprezintă un an special pentru BRD, marcat de două momente aniversare importante în calendarul existenţei sale ca bancă. Primul, în ordine cronologică, este împlinirea a 100 de ani de la înfiinţarea, în anul 1923, a strămoşului BRD, Societatea Naţională de Credit Industrial.

Fondată pentru a finanţa dezvoltarea mediului antreprenorial autohton în noul context economico-social generat de Marea Unire din 1918, banca a fost, pentru mai mult de 60 de ani, banca de investiţii a Statului Român. Ea a finanţat toate marile proiecte de dezvoltare industrială a României, de la hidrocentrala de la Porţile de Fier până la Uzinele Dacia, de la Transfăgăraşan până la metroul din Bucureşti. Pe 1 Decembrie 1990, Banca de Investiţii a obţinut licenţa de bancă universală, contribuind astfel la construirea sistemului bancar din România.

Activitatea băncii s-a diversificat, la baza tradiţională de clienţi companii adăugându-se clientela de persoane fizice. Printre realizările notabile ale acelei perioade se numără primul produs de card de credit din România, cardul Prima, dar şi gama de credite pentru persoane fizice.

În 1998, Statul Român demarează procesul de privatizare, iar BRD devine prima bancă românească de stat privatizată cu un acţionar strategic din Europa Occidentală – Société Générale. Pe 14 decembrie 1998 – al doilea moment aniversar - se semnează contractul de privatizare a băncii, de la care se împlinesc, în doar câteva zile, 25 de ani.

A fost startul unei perioade extraordinare, în care BRD, devenită parte a grupului Société Générale, a cunoscut importante transferuri de know-how, reuşind să-şi modernizeze la cele mai bune standarde europene operaţiunile, gestiunea şi oferta de produse şi servicii.

Pentru a marca această dublă aniversare, dorind să sublinieze atât istoria şi tradiţia, cât şi deschiderea sa către viitor şi ataşamentul faţă de susţinerea planurilor pe termen lung şi a valorilor clienţilor săi, BRD a demarat o campanie promoţională care cuprinde o gamă diversă de produse şi servicii.

Campania aniversara cuprinde, între altele, oferte pentru depozitul la termen în euro, creditele imobiliare Habitat Verde şi Habitat pentru imobilele din clasa de eficienţă energetică A, creditul Expresso Verde şi serviciul de mobile şi internet banking YOU BRD.

Includerea în campanie a unor produse verzi nu este deloc întâmplătoare, BRD fiind unul dintre promotorii finanţărilor sustenabile pe piaţa din România.  Ţinta băncii este să acorde peste 1 miliard de euro în finanţări sustenabile până în 2025. În ultimii ani, BRD a realizat câteva operaţiuni complexe, între care listarea primei emisiuni de obligaţiuni corelată cu obiective de sustenabilitate sau lansarea unei game complete de produse de creditare verde pentru persoane fizice, alături de mari finanţări pentru clienţii persoane juridice.   

Companiile cu CA <1 M EUR care îşi deschid cont la BRD în perioada campaniei vor beneficia de pachetul Antreprenor Curajos fără comision de gestiune pentru o perioadă de un an.

De asemenea, tot pe perioada campaniei, depozitele în euro constituite pentru 12 luni de catre clienţii persoane fizice, prin intermediul serviciului de internet şi mobile banking YOU BRD, vor fi oferite cu o dobândă preferenţială de 3,25 %.

Campania se desfăşoară între 1 şi 29 decembrie, pentru detalii accesaţi https://www.brd.ro/calcule-pentru-viitor

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO