Info

DDM. Pentru a evita situaţiile în care te laşi descoperit în faţa concurenţei, pentru a evita stagnarea sau ineficienţa, marketingul de tip disruptive nu ar trebui să lipsească din strategiile tale.

ADVERTORIAL

Autor: Publicitate

25.09.2023, 11:10 101

Afacerile mari sunt la fel sau poate chiar mai predispuse spre a fi depăşite într-un mod imprevizibil de un adversar cu mai puţină experienţă, dar care inovează mai repede, se diferenţiază mai bine, se poziţionează pe piaţă mai inteligent, are un marketing mai eficient, etc.

Pentru a evita situaţiile în care te laşi descoperit în faţa concurenţei, pentru a evita stagnarea sau ineficienţa, marketingul de tip disruptive nu ar trebui să lipsească din strategiile tale.

Ce înseamnă Marketing Disruptive?

Să începem de la termenul disruptive, cuvânt relativ nou utilizat în România, care provine din limba engleză şi se referă la acel fenomen care produce o transformare radicală prin inovaţie.


De exemplu, smartphone-urile au fost considerate tehnologie disruptive pentru că au combinat multe funcţii ale altor dispozitive (telefon, computer, aparat foto, MP3 player etc.) într-un singur dispozitiv nou.

Pornind de la această ideea centrală de a îmbunătăţii semnificativ modul în care se promovează afacerile, a luat naştere marketingul disruptive.

Pe scurt, partea centrală a marketingului disruptive înseamnă a pune accent pe diferenţele competitive; de a descoperi şi a dezvolta (după caz) altele noi pentru ca afacerile care folosesc aceste unelte să fie şi să rămână prima opţiune a clientului lor potenţial.

De ce este nevoie de Marketing Disruptive în afacerea ta?

Ţinând cont de faptul că aproape zilnic îşi pun temelia business-uri care pot concura cu afacerea ta, în momentul actual nu este greu să te pierzi în mulţime.

Devine însă, din ce în ce mai greu să fii şi să te poziţionezi într-un mod unic pe piaţă.

Aici intervine nevoia de marketing disruptive. Nu e de ajuns să ai un produs/serviciu de calitate, este nevoie să investeşti şi în modul prin care le diferenţiezi.


Prin abordarea strategiilor potrivite marketingul disruptive reflectă calitatea reală a unui produs sau serviciu într-un mod ce-i stârneşte interesul potenţialului client.

În acelaşi timp, se rezolvă problema ineficienţei din punct de vedere a costului/rezultat.

Dacă investeşti semnificativ în marketing, de ce să nu alegi o strategie care te poziţionează într-un mod unic şi implicit îţi aduce rezultatele dorite?

Descoperă DDM

În 2018, într-un peisaj de business adesea marcat de abordări învechite şi reticenţă faţă de transformare, a luat naştere DDM (Digital Disruptive Marketing).

Suntem prima companie care a adus metodologia de tip disruptive pe piaţa din România şi le-a oferit brandurilor partenere încrederea şi uneltele necesare de a se poziţiona într-un mod unic, pentru a le asigura succesul pe termen lung.


Misiunea DDM – misiunea noastră este să remapăm marketingul spre integritate şi excelenţă operaţională pentru a evidenţia brandurile partenere faţă de competitori.

Printr-o diferenţiere clară cu accent pe branding, îţi poţi asigura poziţia în faţa competitorilor tăi. În acest fel vei putea cere un preţ mai mare faţă de ei, îţi vei putea creşte profitul şi implicit îţi vei clădi drumul spre scalare continuă în afacerea ta.

E simplu nu?

DDM > Diferenţiere > Branding > Vânzări/Preţ mai mare > Profit mai Mare > Noi Resurse şi Posibilităţi de Scalare.

Cum te ajută DDM să-ţi creşti afacerea?

Îţi poziţionăm afacerea BINE

Din ani de experienţă şi contactul zilnic cu diferite modele de business, putem spune cu certitudine că o poziţionarea unică a unei afaceri, merge mână-n mână cu succesul.

Iată principalele metode prin care ne asigurăm că ajungem la concluziile potrivite.

  1. Îţi cunoaştem afacerea şi ne folosim de #disruptori (elementele diferenţiatoare)

După ce ne familiarizăm cu specificul afacerii tale, efectuăm o analiză detaliată pentru a înţelege corect modul în care operează, serviciile sau produsele pe care le furnizează, şi modurile de execuţie.

Dacă, în momentul interacţiunii cu noi, aceste elemente diferenţiatoare lipsesc sau nu sunt clar definite, ne vom asigura că le identificăm împreună şi le selectăm în mod strategic.

Scopul este de a le folosi pentru a maximiza avantajele competitive ale afacerii tale .

  1. Evaluarea poziţiei derivate din cercetarea de piaţă

Am înţeles clar ce reprezintă afacerea ta şi ce obiective are. De acum înainte, responsabilitatea noastră este să descoperim exact unde te poziţionezi în contextul pieţei.

Pentru a obţine o imagine cât mai detaliată situaţiei, apelăm la generarea raportului nostru intern - inteligenţa de piaţă.

Acest proces include analiza datelor demografice ale clienţilor, evaluarea competitorilor şi identificarea tendinţelor emergente.

  1. Găsim piaţa virgină pentru a-ţi extinde afacerea

O nevoie deja conştientizată de piaţă înseamnă competiţie care ofertează activ. Identificarea unei pieţe cu o nevoie nedescoperită, te va plasa în faţa competitorilor tăi.

De exemplu, într-o piaţă plină de servicii medicale generaliste, ai putea identifica o nevoie neabordată: dezvoltarea de puncte informative pe o singură nişă.

Poţi face acest lucru prin adaptarea conţinutului pentru a fi relevant şi atractiv, prin ramificarea experienţei de învăţare, şi prin alte colaborări care să îţi recomande serviciile.

Astfel, concurenţa va fi mai redusă, iar tu vei avea oportunitatea de a-ţi consolida afacerea pe acest segment cu mult înainte ca alţii să pătrundă în acest spaţiu.

Generăm IMPACT

Atenţia consumatorilor este mai fragmentată ca niciodată, din acest motiv strategiile DDM sunt mai de actualitate ca niciodată.

Un viitor de succes aparţine brandurilor care îşi găsesc un scop de a exista în viaţa consumatorilor dincolo de profitul din vânzarea unui produs sau serviciu.

Vorbim aici despre o tranziţie de la "branduri care vând" la "branduri care contează."

Află mai multe şi citeşte articolul întreg pe ddm.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO