Info

Familia Gagea extinde operaţiunile cu ovine, devenind cea mai mare afacere cu carne de miel din regiunea de vest a ţării

ADVERTORIAL

Familia Gagea extinde operaţiunile cu ovine, devenind...

Autor: Publicitate

22.01.2024, 11:01 18017

Prin finalizarea achiziţiei activelor Oviprodex, unul dintre cele mai mari abatoare din regiune, grupul de firme Gagea devine cel mai mare grup integrat pentru creşterea şi procesarea ovinelor, cu ambiţii care depăşesc graniţele României şi care promovează carnea de miel românesc în întreaga lume.

Cu o tradiţie transmisă din generaţie în generaţie şi provenind dintr-o veche familie de oieri sibieni, Mihaela Popescu Gagea continuă povestea scrisă de bunici şi părinţi încă din secolul trecut.

După perioada comunistă în care străbunicii şi bunicii au crescut oi, noua generaţie a pus bazele unei afaceri private în anii ‘90 iar în 2008, o nouă fermă de creştere ovine Ferma Gagea a fost înfiinţată în judeţul Timiş, ajungând la o capacitate de peste 15.000 de capete, ovine crescute cu respect pentru tradiţie, în condiţii excelente şi cu suportul unei echipe de specialişti cu competenţe certificate.

Succesul companiei a fost ilustrat şi de premiile acordate, printre care şi locul 1 la nivel european pentru comerţ intracomunitar, respectiv locul 2 naţional pentru creşterea ovinelor.

Însă visul Mihaelei a fost mai mare.

Fiind la a treia generaţie, împreună cu familia a dorit să dezvolte afacerea prin includerea unor capacităţi de procesare a cărnii de miel şi a achiziţionat un abator modern Oviprodex cu o capacitate de peste 500.000 de tone anual împreună cu toată echipa de producţie, de la unul dintre antreprenorii din industrie care a ajuns la maturitate profesională şi a dorit un exit. Astfel, preluând abatorul, grupul de firme ale familiei Gagea devine un business perfect integrat, capabil să servească o piaţă dinamică, unde calitatea, eficienţa, integrarea şi inovaţia contează mai mult decât oricând.

Mihaela Popescu Gagea şi-a dorit mereu să creeze un brand românesc de carne de miel care să devină reper nu doar în România dar şi pe pieţele unde carnea de miel este foarte apreciată.

Astfel, în 2022, s-a început dezvoltarea Global Meat - We Lamb, un brand care promite mult în această industrie.

We” pentru că suntem o familie numeroasă” a început Mihaela interviul.

Global Meat – We Lamb, o companie din judeţul Timiş vrea să schimbe şi modul în care românii consumă cane de miel: de la masa de Paşte până la o dietă unde carnea de miel este pe masă tot timpul anului.

Dacă până acum, carnea de miel era livrată la nivel de carcase, din acest an Mihaela a intrat cu carnea de miel şi în retailul de HoReCa, iniţiind colaborări cu profesionişti din Grecia, Turcia sau Maroc pentru a implementa şi în HoReCa din Romania reţete de carne de miel din ţări consacrate în prepararea cărnii de miel, unde consumul este net superior celui local.

Global Meat este mai mult decât o poveste sau un brand. Este o promisiune facută milioanelor de consumatori de pe pieţele unde carnea de miel este pe masă, o promisiune a unui produs de înaltă calitate, creat din pasiune, cu grijă şi respect pentru mediu.

“We Lamb!” este mesajul acestui brand, subliniind încă o dată know-how-ul şi ideea că suntem o întreagă familie care de generaţii iubeşte oieritul.

Credem cu tărie că meniul românilor va include din ce în ce mai mult carne de miel, în special carnea furnizata de Global Meat, atât de apreciată astăzi de clienţi din Italia, Grecia, Croaţia, Orientul Mijlociu sau Australia. De aceea am ales sa ne implicam de la creşterea ovinelor până la farfurie.

Misiunea Global Meat este aceea de a oferi clienţilor o carne de miel 100% naturală, promovând o alimentaţie sănătoasă şi responsabilă. Avem un know-how relevant în industrie, ştim cum să alegem şi să creştem ovinele pentru carne, şi îndeplinim această misiune zi de zi.

Astăzi, controlând tot procesul de la fermă, la abator şi mai departe la farfurie, avem o şi mai mare responsabilitate să oferim ceea ce consumatorii aşteaptă de la noi” ne-a spus Mihaela Popescu Gagea, directorul general al firmei şi fondatorul Global Meat-We Lamb.

Se cunoaşte faptul că românii consumă carne de miel, preponderent în sărbătorile Pascale deşi carnea de ovine este considerată o carne obţinută în moduri mai naturale, o carne care nu a fost atât de afectată de industrializare.

Modul în care era pregătită în trecut carnea de miel, miturile despre carnea de miel şi limitele tradiţiei au limitat consumul în România.

Global Meat doreşte să schimbe modul în care românii se raportează la carnea de miel, oferind nu doar o carne de miel naturală şi gustoasă, dar şi gătită altfel, la fel cum suntem obişnuiti cu mesele savuroase din concediile în care românii au ajuns. De aceea am şi ales colaborări cu profesionişti din ţările cu tradiţie în bucătaria mediteraneeană care include miel, tocmai pentru a oferi şi românilor plăcerea culinară desăvârşită a cărnii de miel.

Aşa cum vita şi fructele de mare au devenit parte din masa românilor, carnea de miel sanătoasă şi excepţional preparată va fi noua delicatesă. ” continuă Mihaela.

Viziunea Global Meat este aceea de a fi un brand reper în alegerile clienţilor şi unul dintre primii 5 jucători în piaţa cărnii de oaie şi miel din România dar şi un important jucător internaţional în acest sector.

În februarie 2024, vom participa la Dubai, la cel mai mare târg alimentar din regiune, pentru a dezvolta nu doar compania noastră dar şi industria românească de carne de miel prin parteneriatele pe care ni le dorim” încheie Mihaela Popescu Gagea.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO