Info

NEW ERA Park Oradea: Anul 2023 a adus nume noi, renovări şi reconfigurări la ERA Park Oradea

ADVERTORIAL

NEW ERA Park Oradea: Anul 2023 a adus nume noi, renovări...

Autor: Publicitate

23.01.2024, 10:24 1690

Anul 2023 a fost unul cu adevărat remarcabil pentru ERA Park Oradea. Centrul comercial din Calea Aradului nr. 62 a avut parte de cea mai importantă schimbare de la înfiinţare, modernizând cele mai frecventate spaţii, de food şi timp liber, şi deschizând noi magazine.

Cel mai mare centru de shopping dedicat familiei din Oradea a trecut printr-un proces complex de redesign, atât zona de food court, cât mai ales partea de cupolă primind, în luna decembrie, un nou look, adaptat trendurilor, dar mai ales nevoilor vizitatorilor. Fie că aleg un meniu tradiţional, pizza sau mâncare chinezească, clienţii ERA Park beneficiază acum şi de un ambient în culori vii, cu mobilier modernizat şi comod, sau se pot relaxa în zona de social hub, amenajată special în apropiere.

„Ne-am dorit mult acest upgrade la nivel de design, cu un mix de magazine noi, care să îmbogăţească oferta pentru întreaga familie. Prin adăugarea unui mix de evenimente interesante, pentru comunitate, am realizat o experienţă de cumpărare memorabilă pentru clienţii noştri”, a transmis conducerea ERA Park Oradea.

În 2023, aproximativ 1.000 mp din centrul comercial au fost remodelaţi pentru a evidenţia branduri precum Kenvelo sau Leonardo, prezente în ERA Park de mulţi ani. În plus, s-au deschis nu mai puţin de 6 magazine noi - Sinsay, Lensa, Leonidas, Restaurant Chinezesc Shang Hai, Pepco şi Saltele Dupen. În luna decembrie, pasionaţii de sport & fitness au avut ocazia să descopere produse de calitate la preţuri reduse şi la pop-up-store Under Armour.

2023 a fost şi un an plin de evenimente captivante la ERA Park Oradea, menite să aducă bucurie întregii familii. „Alice în Ţara Minunilor: o poveste reciclată”, „Made in RO: muzeu pop-up de publicitate şi branduri româneşti” şi „Musical Man” sunt doar câteva dintre ele. „Toate aceste expoziţii au avut un impact semnificativ în comunitate, atrăgând mii de vizitatori şi aducând în prim-plan aspecte de edutainment precum protejarea mediului înconjurător, promovarea brandurilor româneşti sau universalitatea muzicii. Încă de la înfiinţare am pus accent pe modalitatea în care în special cei mici îşi pot petrece timpul liber la noi, tocmai pentru că ne pasă şi vrem să fim cu adevărat un sprijin pentru întreaga familie”, au mai arătat reprezentanţii complexului.

Veştile bune nu se opresc aici, căci şi anul 2024 a început în forţă. La începutul lunii ianuarie, Jysk, unul dintre cele mai mari branduri de mobilier, decoruri şi articole pentru casă, a inaugurat în ERA Park Oradea un magazin cu noul concept Store 3.0, pe o suprafaţă de 1.350 mp. Produsele scandinave, cu design simplu şi modern, sunt disponibile la preţuri reduse în această perioadă.

„Continuăm consolidarea poziţiei puternice a ERA Park Oradea prin atragerea de noi retaileri internaţionali de fashion, pe o suprafaţă de aproximativ 5.000 mp, unii în exclusivitate în centrul nostru. Pe zona de entertainment, am început negocierile pentru implementarea unui concept unic în Oradea, care se adresează intregii familii”, au mai adăugat oficialii centrului comercial.

Atingând un grad de ocupare de peste 98%, cu peste 75 de unităţi deschise, ERA Park Oradea îşi va intensifica puterea de a atrage clienţi, oferind o combinaţie distinctă de locuri de cumpărături, opţiuni excelente de mâncare şi activităţi distractive.

„Vom continua să ne adaptăm modelul de business pentru a satisface consumatorii moderni pe măsură ce preferinţele lor se schimbă. Deviza noastră a rămas aceeaşi: împreună pentru comunitatea din care facem parte”, a mai transmis conducerea mall-ului.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO