Info

(P) Dacă e RO e-Factura, atunci e soluţia ZIPPER

(P) Dacă e RO e-Factura, atunci e soluţia ZIPPER

Autor: Publicitate

24.08.2022, 08:30 256

Procesul de digitalizare a sistemului administrativ face paşi importanţi şi extrem de utili pentru mediul de business din România. Astfel, de la 1 iulie, Legea 139/2022 este în vigoare şi obligă o bună parte dintre operatorii economici să folosească exclusiv facturarea electronică.

Ce presupune facturarea electronică?

Facturarea electronică presupune alinierea la standardele de operare impuse de noul sistem fiscal, cu scopul de a accelera procesul de administrare, de a fluidiza relaţiile dintre mediul de afaceri şi instituţiile statului şi de a ridica nivelul de performanţă.

Pentru implementarea facturării electronice în companii, este nevoie de o serie de acţiuni din partea operatorilor economici: înregistrarea în sistemul naţional RO e-Factura prin intermediul formularului 084, folosind serviciul electronic SPV, maparea datelor in formatul RO e-Factura, transmiterea datelor într-un format electronic structurat (XML) ce permite prelucrarea electronică automată, şi în sfârşit, generarea şi monitorizarea e-facturilor.

Ca în orice demers de modernizare, există destule provocări pentru cei implicaţi, provocări ce ţin de instruirea personalului, familiarizarea cu regulile noi, alocarea de timp suplimentar pentru îndeplinirea eficientă a obligaţiilor care se impun.

Pentru a veni însă în ajutorul companiilor, Zipper a creat o soluţie smart de rezolvare a procesului de e-facturare.

Soluţia Zipper pentru RO e-Factura este un program creat de specialişti, bazat pe tehnologie performantă, care permite conectarea companiei cu sistemul national RO e-Factura pentru orice tip de operator. Misiunea Zipper este aceea de a elibera oamenii de sarcini repetitive şi consumatoare de timp, ajutându-i să-şi dezvolte capacitatea în domeniul lor de activitate.

O menţiune importantă este cea legată de categoriile de operatori care sunt obligaţi să treacă la procesul electronic de facturare! Pentru început, este vorba de 3 categorii: operatori economici, furnizori de produse cu risc fiscal ridicat, stabilite prin ordin al preşedintelui ANAF, operatori economici care emit vouchere de vacanţă pe orice tip de suport şi operatori economici care furnizează produse şi servicii către instituţii guvernamentale.

Cu toate acestea, digitalizarea sistemului administrativ pentru întreg mediul de business va continua, iar în scurt timp, toţi operatorii economici vor fi nevoiţi să găsească o soluţie rapidă şi eficientă pentru a se alinia procesului de digitalizare aflat în desfăşurare.

Pentru toţi cei care îşi doresc eliminarea sarcinilor greoaie în favoarea performanţei în sectorul lor de activitate, există soluţia Zipper! Află mai multe informaţii despre ea aici.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO