Info

(P) Dogu, conceptul de hot-dogi reinterpretaţi, se francizează! Oportunitate pentru antreprenorii care vor să intre în lumea HORECA

(P) Dogu, conceptul de hot-dogi reinterpretaţi, se...

Autor: Publicitate

04.12.2023, 13:22 91

În universul efervescent al fast-food-ului din România, un nume îşi face tot mai mult simţită prezenţa, iar acela este Dogu. Cu o reputaţie solidă pentru reinterpretarea îndrăzneaţă a clasicului hot-dog, Dogu nu doar că oferă o experienţă culinară sofisticată, unde fiecare gust este un festin pentru simţuri, ci vine şi cu veşti bune pentru cumpărători. Afacerea se extinde prin francizare, aducând astfel o bucurie pentru papilele gustative ale clienţilor din întreaga ţară.

Revitalizarea experienţei fast-food cu Dogu - o inovaţie culinară pentru o eră nouă

Într-o perioadă în care diversitatea culinară este esenţială, Dogu se remarcă printr-o abordare îndrăzneaţă şi creativă. Hot-dogul, reinterpretat şi reinventat, devine punctul central al unui meniu variat, menit să încânte toate categoriile de vârstă. Arome neaşteptate şi combinaţii inedite transformă modul în care privim fast-food-ul. Toate acesta fac ca Dogu să îţi ofere experienţa celui mai bun hot dog din România.

Redescoperă savoarea fast-food-ului cu Dogu - gust, inovaţie, extravaganţă

Dogu nu se rezumă doar la gust, ci aduce pe masă o experienţă completă şi inovatoare. Cu opţiuni precum "Cheese The One" cu chiflă crunchy curcuma (turmeric) , wurst din carne de vita , sos cremos quattro formaggi , bacon gătit la cuptor şi parmezan, Dogu se adresează nu doar celor în căutare de savoare, ci şi celor preocupaţi de un stil de viaţă sănătos , folosind ingrediente de calitate , carne gatită in cuptor , nu prăjită si o chifla speciala cu turmeric (curcuma) , o plantă folosită drept condiment, dar si ca remediu natural , având proprietăti aniinfalamatorii.

În universul fast-food-ului, Dogu demonstrează că este posibil să oferi gust fără a sacrifica calitatea. Fiecare hot-dog are propria personalitate culinară, de la "The Fat One", un hot dog special cu sos de burger, bacon la cuptor, brânză cheddar, dulceaţă de ceapă şi wurst de vită, până la "Somejuan to Love" un dog mexican cu chiflă crunchy, dog din carne de vită, sos cheddar topit, mix de porumb, fasole roşie şi ceapă, linte, salată verde românească şi sos Nachos, cu siguranţă vei avea ce alege şi te vei bucura de o experienţă uimitoare.

Dacă preferi ceva mai inedit, încearcă "MacCheesus," un un Mac&Cheese american cu trufe , cu un wurst din carne de vita si topping de parmezan in chifla crocantă cu curcuma, care promite să ofere o explozie de arome şi o experienţă de neuitat.

Şi pentru cei ce doresc să se bucure de o garnitură delicioasă, Dogu oferă opţiuni precum cartofi dulci prajiti “The Sweet Potatoes”, "The Cheesy Bacon Fries" cu cartofi prăjiţi, sos cheddar şi bacon crispy, sau "Grandma's Fries" cu cartofi prăjiţi, telemea de capră şi roşii uscate. Iar pentru cei care preferă garniturile picante, “The Spicy Nachos Fries”, cu sos nachos şi jalapenos.

Dulciurile nu sunt uitate în meniu, iar deserturile precum "Mango Passion" mousse sau "Bounty Balls" – biluţe Bounty fără zahăr cu topping de ciocolată belgiană – adaugă un final dulce şi satisfăcător experienţei culinare Dogu. Toate deserturile Dogu sunt fară zahăr iar porţiile de paste sunt fară gluten susţinând cresterea interesului românilor pentru o dieta echilibrată , devenind din ce in ce mai constienţi de alegerile alimentare.

 

Dogu - mai mult decât un simplu hot-dog

Ceea ce face Dogu cu adevărat special este varietatea sa de produse de înaltă calitate. De la hot-dogi inovatori, la paste fară gluten delicioase şi deserturi fară zahar senzaţionale, Dogu pune la dispoziţia clienţilor săi o gamă extinsă de opţiuni gastronomice. Ingrediente proaspete sunt alese cu grijă şi combinate cu creativitatea bucătarilor specializaţi ai Dogu, astfel încât fiecare masă să se transforme într-o experienţă de neuitat.

Franciza Dogu - o oportunitate pentru antreprenori în căutare de succes

Dogu România nu oferă doar o experienţă culinară deosebită, ci şi o oportunitate de afacere. În parteneriat cu Francizat.ro, Dogu propune un proiect de francizare adaptabil pentru diverse formate şi locaţii. De la fast-food casual , fast-food stradal până la food truck-uri şi concepte shop-in-shop, Dogu se integrează armonios în diferite medii. Cu două locaţii deschise în doar doi ani de la înfiinţare in Bucuresti ( in sector 1 zona Domenii şi ParkLake Mall)  Dogu demonstrează că este nu doar o opţiune delicioasa de luat masa, ci şi o investiţie cu potenţial major în industria Horeca.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Power Summit’24
AFACERI DE LA ZERO