Info

(P) Echipamentele care nu iau niciodată vacanţă: scanerele potrivite pentru birouri mici, cu activitate intensă

(P) Echipamentele care nu iau niciodată vacanţă:...

Autor: Publicitate

12.09.2023, 11:43 55

Pandemia a schimbat modul în care ne desfăşurăm activitatea. Au apărut noi provocări legate de munca hibridă şi intensificarea procesului de digitalizare în spaţiile de lucru. Adaptabilitatea imediată este cu atât mai necesară cu cât spaţiul de lucru este unul redus, mai ales în spaţiile partajate sau birourile mai mici, dar cu activitate intensă.

Ghişeele front office din bănci sunt un astfel de spaţiu de lucru, în care volumul activităţilor care presupune gestionarea documentelor este foarte mare. Aici se întocmesc acte, se copiază şi se scanează documente cât e ziua de lungă, motiv pentru care echipamentele de scanare sunt absolut indispensabile în acest caz.

 

Ghişeele front office din bănci, prin serviciile pe care le oferă publicului larg, trebuie să fie uşor accesibile, ele furnizând o multitudine de servicii şi având, de cele mai multe ori, dimensiuni compacte.

În aceste locuri, clienţii interacţionează direct cu personalul băncilor pentru a-şi gestiona conturile, a efectua tranzacţii financiare sau pentru a primi asistenţă şi informaţii. Fie că e vorba despre gestionare de conturi, plăţi, transferuri numerar, consultaţă sau vânzarea de produse bancare, toate acţiunile desfăşurate în ghişeele front office presupun verificarea identităţii şi autentificarea clienţilor, ceea ce s-ar traduce prin acte scanate, extrase şi alte documente importante de digitalizat.

Claritatea înscrisurilor, securitatea şi nevoia de a le arhiva şi de a le transmite în diverse medii digitale este esenţială.

În acelaşi timp, ghişeele băncilor gestionează documente dintre cele mai diverse, asigurându-se de corectitudinea şi claritatea lor. Într-un astfel de birou se lucrează cu formate şi suporturi dintre cele mai diverse. Spre exemplu, buletine şi paşapoarte care au dimensiuni şi grosimi specifice, precum şi suporturi plastifiate sau din diverse materiale.

Scanarea unui volum mare de documente, necesitatea de a nu ocupa foarte mult loc pe birou şi versatilitatea suporturilor folosite sunt motivele principale pentru care într-un astfel de mediu profesional merită să alegi unul dintre cele mai noi scanere lansate de Epson.

Cele patru noi scannere compacte de birou - Epson DS-C330, DS-C490, ES-C320W şi ES-C380W - au caracteristica unică de a schimba traseul hârtiei cu retur în U într-o cale dreaptă, adaptându-se astfel unor spaţii mai mici.

Noile scanere A4 desktop versatile, cu cele mai mici dimensiuni din clasa lor, susţin o varietate largă de medii de tipărire şi tipuri de lucrări, reducând în acelaşi timp în mod semnificativ spaţiul necesar.

Aceste scanere oferă o gestionare mai flexibilă a mediilor de tipărire pentru o gamă mai largă de documente, de la acte de identitate şi broşuri cu o grosime de până la 5 mm la formate de hârtie lungi, cu viteze cuprinse între 30 şi 40 ppm, în funcţie de model, pentru a suporta o gamă mai largă de medii de tipărire.

Toate modelele includ o gamă de tehnologii de îmbunătăţire a imaginii şi a textului, inclusiv procesarea OCR (recunoaşterea optică a caracterelor), funcţii de protecţie a documentelor şi de simplificare a selecţiei destinaţiei sau a fluxului de lucru.

Tehnologia de protecţie a hârtiei asigură păstrarea intactă a documentelor originale.

Fabricat din până la 30% plastic reciclat şi cu un consum redus de energie, are, de asemenea, un impact mai mic asupra mediului înconjurător.

Toate documentele scanate pot fi salvate direct pe cloud, inclusiv OneDrive, Sharepoint online şi Microsoft Teams. Pentru mai multe informaţii şi pentru specificaţiile tehnice ale produselor, vizitaţi:

www.epson.ro/compact-desktop-scanners

 

 

 

 

 

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO