Info

(P) Kaufland România, şi mai aproape de candidaţi şi angajaţi în 2022

(P) Kaufland România, şi mai aproape de candidaţi şi...

Autor: Publicitate

22.12.2022, 08:00 235

Şi anul acesta, Kaufland România a investit timp şi creativitate într-o serie de campanii de Employer Branding care s-au remarcat în cadrul mai multor gale de premiere. Fiecare nouă reuşită motivează echipa Kaufland să caute noi modalităţi inovatoare de a se diferenţia. Dincolo de trofeele şi premiile obţinute, obiectivul rămâne acela de a oferi experienţe pozitive candidaţilor şi angajaţilor Kaufland.

Pentru efortul creativ din 2022, Kaufland a obţinut premii şi clasări de top în cadrul a 8 evenimente şi selecţii de specialitate: Webstock Awards (3), Biz PR Awards (1), Employer Branding Awards (5), Romanian PR Award (2), Internetics (3), World Employer Branding Day Conference (1), Topul ADC*RO realizat de IQAds (1) şi IAB MIXX Awards (4).

 

Campania „Grand Job Experience”

Cea mai premiată campanie din acest an a fost Kaufland„Grand Job Experience”, cu trei premii I (în categoriile „Best Creative Idea”, „Best Digital Innovation” şi „Best Live Streaming Campaigns”, din cadrul Webstock Awards 2022), un premiu special (pentru „Inovaţie în comunicarea de Resurse Umane”, în cadrul Biz PR Awards 2022), 4 distincţii Gold (în topul realizat de IQAds în septembrie 2022, în cadrul Internetics 2022 la categoriile „Digital Campaigns in Retail” şi „Gamification”, în cadrul Romanian PR Award la categoria „Employer Branding & Diversity Management”). Tot cu ocazia Galei de Premiere Internetics, campania a câştigat premiul Silver la categoria „Digital Brand Experience”, iar în cadrul Romanian PR Award, campania a obţinut premiul Silver pentru „Digital PR”.

Cu ocazia IAB MIXX Awards, campania s-a bucurat de apreciere, obţinând titlurile de „Best Influencer Marketing Campaign”, „Best Product Innovation Campaign” şi „Best Virtual Augmented Reality”. În plus, proiectul a fost premiat cu Grand Prix în cadrul aceluiaşi eveniment.

Iniţiativa „Grand Job Experience” a luat viaţă la graniţa dintre real şi virtual, din dorinţa de a capta atenţia Generaţiei Z. Aşa a fost „construit” primul magazin virtual Kaufland într-un joc video foarte cunoscut, în cadrul căruia jucătorii au putut face practică în rolurile de îngrijitor clădiri, lucrător comercial, casier, şef de raion şi manager de magazin, sub coordonarea a 8 dintre cei mai cunoscuţi streameri de gaming din România.

Programul A.C.C.E.S.

O altă iniţiativă apreciată a fost continuarea programului A.C.C.E.S. - Angajare de Candidaţi cu Cerinţe şi Evoluţii Speciale la nivelul anului 2022, printr-o serie de proiecte inedite, cum este Seria video Diversity Month. Activitatea companiei a fost răsplătită cu premiul I în categoria „Best Diversity & Inclusion Employer Branding Campaign”, din cadrul Employer Branding Awards 2022.

Demarat în 2019, A.C.C.E.S. este un program de angajare şi integrare a persoanelor cu dizabilităţi în echipa Kaufland. Retailerul asigură persoanelor cu nevoi speciale un mediu în care beneficiază de timpul, spaţiul şi îndrumarea necesară pentru a-şi îndeplini cu succes sarcinile zilnice de la job. În prezent, peste 450 de persoane cu dizabilităţi fac parte din echipa Kaufland, fiind deschise alte 500 de poziţii noi pentru persoane cu nevoi speciale care doresc să se alăture echipei. Pentru detalii, candidaţii pot aplica online pe cariere.kaufland.ro, printr-un email la adresa cariere@kaufland.ro sau telefonic la 021 932.

 

Campania de Employer Branding „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU”

Tot în cadrul Employer Branding Awards 2022, campania Kaufland„E timpul pentru ceva nou!” a fost recompensată cu premiul III în categoria „Best Recruitment Campaign”, iar echipa Kaufland a obţinut premiul II  în categoriile „Employer Branding Team of the Year” şi „Employer Brand of the Year for Large Companies”.

Campania de Employer Branding „E timpul pentru ceva nou” a invitat candidaţii să-şi construiască o carieră în retail şi, implicit, i-a provocat să-şi atingă potenţialul, prin aducerea în prim-plan a unora dintre angajaţii companiei, selecţionaţi de campioana Cristina Neagu. În plus, campania a pus accent pe beneficiile acordate membrilor echipei Kaufland: programul flexibil, posibilitatea de a obţine zile libere suplimentare, activităţile pentru timpul liber, acces la cursuri de formare şi dezvoltare profesională, şi multe altele.

În semn de recunoaştere a succesului echipei de specialişti în Recrutare şi Employer Branding Kaufland, Estera Anghelescu, Director de Employer Branding Kaufland România & Moldova, a obţinut premiul I în categoria „The Employer Branding Professional of the Year”, la Employer Branding Awards 2022, şi titlul de Global Employer Brand Leader oferit de compania de studii de piaţă Kantar, la World Employer Branding Day Conference 2022, organizată în Portugalia, în toamna acestui an.

„În fiecare an, încercăm să găsim noi căi de a-i atrage şi de a interacţiona cu potenţialii noştri viitori colegi, încorporând tendinţele actuale în activitatea noastră. Prin campaniile derulate, ne dorim să atragem candidaţi cu viziuni şi aptitudini diverse, alături de care să ne putem dezvolta. Simultan, vrem să îmbunătăţim experienţele angajaţilor noştri, iar faptul că iniţiativele dedicate acestora au fost apreciate ne confirmă că mergem în direcţia potrivită.”, a declarat Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România.

 

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.500 de magazine în 8 ţări, 148.000 de angajaţi şi o reţea de 160 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanţul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preţ de pe piaţa locală. Kaufland deţine şi distincţia Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienţi, acordată de Institutul internaţional ICERTIAS, în urma unei analize de piaţă. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienţii să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preţ, prin promovarea sustenabilităţii şi a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm contactaţi: presa@kaufland.ro.  

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO