Info

(P) PROCESIO optimizează procesele de business, reduce activităţile repetitive şi asigură integrarea cu sistemul e-Factura în 3 zile

(P) PROCESIO optimizează procesele de business, reduce...

Autor: Publicitate

07.07.2022, 08:00 185

Începând cu 1 iulie a.c. companiile care desfăşoară activităţi comerciale de tip B2G (business-to-government) au obligaţia de a emite facturile în format electronic şi de a le transmite prin sistemul naţional RO e-Factura.

Pentru companiile care lucrează cu instituţiile de stat, acesta este un moment de maximă urgenţă: există o presiune de timp, dar şi financiară – dacă nu sunt integrate cu sistemul e-Factura, organizaţiile nu-şi pot încasa facturile. Confruntate cu această situaţie, companiile caută soluţii tehnice pentru a se conforma cu legislaţia.

PROCESIO vine în întâmpinarea nevoilor acestor companii, oferindu-le o soluţie tehnică de integrare cu e-Factura. Prin PROCESIO, procesul de integrare se scurtează semnificativ comparativ cu alte soluţii; de la facilitarea accesului la datele companiei, durează 3 zile până la finalizarea procesului de conectare.

În plus, companiile nu trebuie să opereze dezvoltări specifice, PROCESIO facilitând conexiunea dintre companie şi sistemul naţional e-Factura şi oferind garanţia respectării regulilor generale de transmitere, recepţionare şi prelucrare a facturii electronice.

Odată finalizată integrarea cu PROCESIO, companiile îşi pot automatiza şi alte procese de business:

  • Client Churn Prediction – Analiză predictivă care poate indica momentul în care un client urmează să renunţe la o companie furnizor
  • Compensation Management
  • Complain Management sau Client Request – PROCESIO poate asista mai multe departamente dintr-o organizaţie pe mai multe paliere, cum ar fi, de exemplu, răspunsul la emailuri sau diverse solicitări. Practic, cu PROCESIO, fiecare angajat ar putea avea un asistent virtual care se ocupă de sarcinile repetitive, lăsându-i timp să se concentreze pe activităţile cu valoare adăugată.

Astfel, unul din principalele beneficii oferite de soluţie este reducerea aspectelor repetitive din business – cu 60-80%. De asemenea, soluţia are un impact semnificativ în optimizarea procesului de onboarding a clienţilor, automatizarea fluxurilor de lucru şi a fluxurilor de comunicare cu clienţii sau procesarea documentelor.

PROCESIO este o platformă no/low-code şi full code dezvoltată de compania Ringhel. Tehnologia PROCESIO este creată pentru companii care au nevoie să construiască automatizări şi integrări personalizate sau să proceseze date, rapid, cu costuri foarte reduse, indiferent de industrie – de la energie, logistică, e-commerce, insurance, finance & accounting – vizând toate departamentele, cu use-case-uri într-un spectru larg. Cu ajutorul PROCESIO, companiile pot face reduceri semnificative de costuri şi îşi pot optimiza procesele de business.

PROCESIO are un portofoliu extins de clienţi din industrii variate, dar majoritatea companiilor care au ales soluţia provin din zona de utilităţi şi alte industrii conexe. De asemenea peste 1.000 de utilizatori sunt deja înregistraţi în platformă.

În perioada următoare, Ringhel şi PROCESIO au obiective ambiţioase, care vizează dublarea cifrei de afaceri, dar şi a numărului de clienţi. În acest moment, în portofoliul organizaţiei există companii cu cifra de afaceri de peste 200 de milioane de euro; planurile Ringhel vizează extinderea bazei de clienţi şi atragerea şi a companiilor medii, din domenii variate.

Un alt obiectiv îl reprezintă extinderea pe pieţele internaţionale, în contextul în care în ţările din Vestul Europei procesul de digitalizare este mai avansat. În acest moment, soluţia PROCESIO este utilizată deja de companii din Austria, Danemarca şi regiunea DACH.

 

 

 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO