Info

(P) VODAFONE ŞI DSQUARES au încheiat UN PARTENERIAT ÎN ROMÂNIA

Autor: Publicitate

23.06.2021, 08:00 809

În colaborare cu Dsquares (https://www.dsquares.com/) companie specializata pe programe de loialitate inteligente, Vodafone România a lansat în acest an „Vodafone Club”. Prin intermediul acestui program de loialitate unic, operatorul oferă utilizatorilor săi zeci de beneficii pentru o mare varietate de pasiuni şi interese. Vodafone Club (https://www.vodafone.ro/loialitate/) include oferte şi reduceri personalizate adresate tuturor clientilor, atât persoanelor fizice, cât şi juridice, ce utilizează servicii mobile sau fixe. Clienţii Vodafone se vor bucura de o experienţă digitală personalizată alături de Vodafone Club, direct în aplicaţia mobilă My ​​Vodafone de unde au acces simplu şi rapid la ofertele şi reducerile lunare la categorii de produse şi servicii variate.

„Vodafone Club este un program inovator de loialitate pe piaţa de telecomunicaţii din România şi reprezintă o modalitate de a imbunatati experienta clienţilor şi de a le facilita accesul instant la diferite reduceri şi beneficii personalizate pe baza intereselor acestora”, declară Andreea Stănescu, Country Manager al companiei Dsquares in România.

Cu 100.000.000 de utilizatori activi în 8 ţări, Dsquares s-a lansat in anul 2012 si este unul dintre cei mai importanţi furnizori de programe de loialitate din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.

Dsquares ajută companiile să crească nivelul de loialitate al clienţilor şi să îşi dezvolte în continuare baza de clienţi prin dezvoltarea unor segmente noi prin intermediul programelor de loialitate inovatoare şi beneficii digitale pentru o plaja larga de utilizatori.

Dsquares oferă soluţii complete, de la dezvoltarea unei strategii, si până la crearea unui program dedicat sau generarea de raportări şi analize de date relevante pentru creşterea continuă a nivelului de performanţă. Toate aspectele operaţionale şi comerciale sunt abordate în totalitate, pentru a asigura rezultatele dorite pentru fiecare companie in parte in functie de nevoi.

Dsquares  este partenerul unor companii şi jucători renumiţi din domeniul telecomunicatiilor, bancar, retail,  petrol şi gaze, FMCG şi multe altele, având în prezent un portofoliu bogat de clienţi din Fortune 500 (https://www.dsquares.com/our-clients/), inclusiv Visa, MasterCard, HSBC, Vodafone, Orange, ExxonMobil, Pepsico şi P&G printre altele. Mai mult decât atât, a dezvoltat o retea extinsa de parteneriate ajungand la  11.000 de sucursale deţinute de 1.900 de comercianţi de renume (https://www.dsquares.com/our-partners/) din diverse industrii şi sectoare comerciale din întreaga lume.

În România, Dsquares gestionează deja o reţea largă de parteneri care include multe mărci cunoscute şi apreciate, precum H&M, Philips, Intersport, Deichmann, 7Card, Regina Maria sau Cărtureşti. Bazandu-se pe momentul favorabil al pietei si succesul din proiectele anterioare Dsquares tinteste sa isi fortifice pozitia globala si estimează un potenţial imens de a proiecta şi implementa în continuare programe inovatoare pentru numeroşi clienţi din Europa,

„Planul nostru de extindere pe termen lung este destul de ambiţios,ne propunem să devenim unul dintre furnizorii de programe de loialitate şi beneficii de top din Europa. Acum lucrăm la dezvoltarea pieţei româneşti prin proiecte în domeniul bancar, petrolier şi gaze naturale, FMCG şi retail, identificând în acelaşi timp şi alte oportunităţi în spaţiul european”, explică Andreea Stănescu.

Cu parteneri care activează în diverse industrii, succesul Dsquares se datorează experienţei bogate a companiei. După ce s-a dezvoltat la nivel internaţional, Dsquares prioritizează acum stabilirea unor standarde ridicate în zona de loialitate şi recompense, ajutându-şi astfel partenerii să se dezvolte cu ajutorul soluţiilor digitale bazate pe rezultate palpabile.

Pentru a afla mai multe despre Dsquares, vizitaţi: www.dsquares.com sau urmariti pagina de Linkedin locala a companiei http://bit.ly/DsquaresRomaniaLinkedIn

AFACERI DE LA ZERO