Info

Un deceniu de inovaţie.REO Medical sărbătoreşte 10 ani de progres şi redefinire a recuperării medicale

ADVERTORIAL

Un deceniu de inovaţie.REO Medical sărbătoreşte 10...

Autor: Publicitate

29.02.2024, 10:00 525

Privind înapoi, care consideraţi că sunt principalele repere care au definit călătoria companiei în aceşti 10 ani?

Cristian Pestriţu – Managing Partner and Founder: Avem trei repere după care ne ghidăm constant: echipa, clienţii şi produsele. În ceea ce priveşte echipa, credem cu tărie în principiul de educaţie continuă şi ne asigurăm că întreaga echipă are toate resursele şi skill-urile pentru a se dezvolta şi a putea face faţă cu succes dinamicii pieţei medicale şi nu numai. Modelul nostru de business se bazează pe parteneriate cu clienţii noştri, creând astfel premisele unei dezvoltări constante. Cât despre portofoliul de produse, acesta a crescut constant, liantul comun fiind inovaţia pe care o aduc în piaţa în care activăm şi oferind totodată perspective noi în ceea ce priveşte recuperarea medicală.

Cum a evoluat viziunea iniţială pentru companie în aceşti ani?

Andreia Pestriţu – CEO: Dacă la început viziunea companiei viza mai degrabă aspecte legate de poziţionarea pe piaţă, de crearea unui brand, acum ne concentrăm pe pieţe şi concepte noi de business. Ne propunem să extindem conceptul de recuperare medicală şi în arii precum ginecologia, să creştem piaţa din Bulgaria şi să implementăm un model de business care să suţină atât formarea personalului medical cât şi facilitarea accesului la echipamentele de ultimă generaţie pentru cât mai multi terapeuţi, fiind flexibili în ceea ce priveşte achiziţia acestora, oferind multiple variante de achiziţie.

Într-o piaţă în continuă schimbare, cum a reuşit REO Medical să menţină stabilitatea şi, totodată, calitatea serviciilor oferite?

Cristian Pestriţu – Managing Partner and Founder: Am reuşit să creştem prin efort constant şi susţinut de promovare si educare a pieţei. Au contribuit, de asemenea, şi deciziile luate în legătură cu furnizorii pe care am ales să-i reprezentăm şi exclusivităţile pentru brand-uri premium şi de referinţă în industrie. Ne dezvoltăm alături de furnizorii noştri, păstrând pentru piaţă internă avantajul de a-i avea alături pe cei mai buni în domeniu, la nivel mondial. Urmărim constant evoluţia lor, produsele nou lansate, conceptele pe care aceştia le introduc în piaţă, toate menite să optimizeze recuperarea medicală în sine, dar şi interacţiunea pacientului cu actul medical propriu-zis. Participăm la diverse întâlniri internaţionale, prezenţa noastră fiind apreciată si, de cele mai multe ori, premiată. A fost, de exemplu, o onoare pentru noi să primim premiul Key Contributor Award SEE Region. Satisfacţia a fost şi mai mare, mai ales ca acesta a venit din partea celui mai mare producător de echipamente de recuperare medicală, la nivel mondial: Enovis Chattanooga.

Ce politici aţi adoptat pentru a crea un climat organizaţional pozitiv?

Andreia Pestriţu – CEO: Credem şi promovăm cu tărie conceptul de work-life balance. De-a lungul acestor ani am abordat diverse strategii pentru a avea un climat organizaţional pozitiv având mereu în minte două obiective: consolidarea echipei şi dezvoltarea fiecărui membru atât profesional, cât şi personal. Astfel, pe lângă activităţi de echipă interesante, ce ne provoacă si ne ajută sa ne cunoaştem reciproc, punem accent pe dezvoltarea diverselor competenţe şi pe fidelizarea membrilor echipei prin diverse cursuri tematice. În plus, avem un pachet de beneficii care recompensează loialitatea membrilor echipei în diverse forme: zile libere în plus, bonusuri de fidelitate, pilonul 3 de pensii, sport etc. Toate acest lucruri vin împreună cu variante de program flexibil, work from home şi pachete salariale peste media pieţei şi constant revizuite.

Ce provocări majore a întâmpinat REO Medical în ultimii 10 ani şi cum au întărit compania aceste experienţe organizaţia?

Cristian Pestriţu – Managing Partner and Founder: Perioada pandemică a fost o provocare majoră pentru REO Medical, clinicile şi secţiile de recuperare fiind primele închise şi transformate în unităţi suport covid. A fost o perioadă în care noi ca echipă am învăţat mult, am fost nevoiţi să găsim soluţii care să susţină creşterea noastră constantă. Am considerat perioada respectivă ca o perioadă în care să construim şi să ne pregătim pentru ce va fi după ce totul va fi trecut. În acelaşi timp, am căutat variante în care să putem contribui la recuperarea pacienţilor post-covid şi intensificarea eforturilor de susţinere a sectorului privat, care la momentul respectiv era singurul care putea să primească pacienţi în zona de recuperare. Pe de altă parte, tot în perioada respectivă furnizorul nostru principal în zona de recuperare robotizată îşi închidea activitatea fiind astfel nevoiţi să găsim un alt partener care să ne susţină în demersurile noastre strategice. Privind în urmă aş putea spune că a fost mai degrabă o şansă decât o provocare, chiar dacă la momentul respectiv aşa părea. După aproape doi ani de căutări şi în urma unui proces atent de selecţie, am reîntregit portofoliul pentru recuperare robotizată cu cel mai performant robot  de recuperare a mersului din piaţă, la acest moment.

Cum promovează REO Medical inovaţia?

Andreia Pestriţu – CEO: Construim constant portofoliul nostru de produse, inovaţia adusă în piaţă fiind unul dintre criteriile de selecţie care cântăreşte puternic în luarea deciziei de a promova sau nu un produs. Această abordare ne permite să ne dezvoltăm noi ca echipă, dar, mai ales, să oferim perspective noi partnerilor nostri şi să contribuim la starea de bine a societăţii în care trăim, pe de o parte prin a scurta perioada de recuperare a pacienţilor, iar pe de altă parte prin a oferi partenerilor noştri variante de a îşi dezvolta activitatea şi de a îşi diversifica rolul. La rândul nostru, ne propunem să fim o versiune îmbunătăţită a noastră în timp. An de an, atât noi, cât si trainerii noştri, participăm la diverse cursuri organizate de către furnizorii externi. Ne dorim sa fim mereu mai buni în ceea ce facem şi, de ce nu, să fim sau să creem modele de urmat, poveşti de succes, care să-i inspire şi pe alţii!

Ne puteţi împărtăşi câteva exemple de creştere şi succes al angajaţilor în cadrul companiei de care sunteţi deosebit de mândru?

Cristian Pestriţu – Managing Partner and Founder: Cu siguranţă sunt multe exemple, este destul de greu de a alege sau de a nominaliza. Pot spune că avem o echipă matură care de-a lungul timpului a făcut diferenţa în piaţă, colegi care au crescut din zona de juniorat în zona de management, colegi care impresionează prin implicare şi dedicare. Avem o echipă de care suntem mândri, atât pentru realizările lor profesionale, cât şi personale. Am crescut cu toţii şi am construit tot ceea ce este acum REO Medical împreună.

Cum se implică REO Medical în comunitate?

Andreia Pestriţu – CEO: De-a lungul timpului au fost două direcţii principale pe care ne-am concentrat: pe de o parte pe zona de responsabilitate socială prin implicarea în susţinerea unor fundaţii şi ONG-uri care au ca scop ajutorarea copiiilor aflaţi în situaţii delicate, iar pe de altă parte prin promovarea conceptului de educaţie continuă, concept în care credem cu tărie.  Suntem promotori activi ai worskshop-urilor practice sub diverse forme şi a webinarilor, fapt care se vede în numărul de evenimente organizate pe diverse tipuri de produse şi terapii, cu focus pe patologiile tratate.

Ca CEO, ce calităţi personale de leadership consideraţi că au fost cele mai importante  în ghidarea companiei de-a lungul acestor ani?

Andreia Pestriţu – CEO: Adapatarea constantă, empatia şi transparenţa cred că au fost cele mai importante calităţi care ne-au permis să construim în aceşti 10 ani. Toate acestea împreună cu încrederea oferită fiecărui membru al echipei şi o comunicare deschisă şi asertivă au contribuit la un climat propice unei dezvoltări susţinute si la o cultură organizaţională sănătoasă.

Sărbătorind acest reper, care sunt aspiraţiile dvs. pentru companie în următorul deceniu?

Cristian Pestriţu – Managing Partner and Founder: Avem multe planuri de viitor: în scurt timp ne vom muta într-un spaţiu nou, unde vom dezvolta conceptele de educare continuă şi know how, oferind celor interesaţi posibilitatea de a interacţiona cu tehnologiile promovate de noi. Mă refer aici atât la cadrele medicale cât şi la pacienţi efectiv. Pe termen mediu, ne propunem dezvoltarea unui nou model de business, francizabil, alături de capacitatea noastră de a ne adapta oricăror noi provocări ce pot să apară în mediul în care ne desfăşurăm activitatea.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO