Media & Advertising

Agenţiile de relaţii publice The Practice şi Rogalski Grigoriu, printre cei 26 de câştigători premiaţi de IPRA

29.06.2010, 14:29 26

Campania pro-optimism a pufuleţilor Gusto, realizată de agenţiade relaţii publice The Practice pentru Phoenix şi campania desocial media implementată în 2009 de agenţia de relaţii publiceRogalski Grigoriu pentru Banca Comercială Română (BCR) au fostdesemnate câştigătoare în cadrul competiţiei anuale de creativitateşi eficienţă în relaţii publice, IPRA Golden World Awards.

Concursul este organizat de Asociaţia Internaţională de RelaţiiPublice (International Public Relations Association-IPRA). Încompetiţie au fost înscrise 352 de campanii din 42 de ţări, fiindselectaţi 26 de câştigători. Festivitatea de premiere va avea locla Londra, pe 5 noiembrie 2010.

Campania pufuleţilor Gusto a fost premiată la categoria"Consumer PR for an existing product." Acesta este cel de-altreilea trofeu internaţional pe care agenţia The Practice îl obţinepentru campania pufuleţilor Gusto, după ce săptămâna trecută aprimit Leul de Argint la Cannes Lions, iar în luna mai câştigatrofeul Gold Sabre pentru Europa de Est la Sabre Awards2009/2010.

Proiectul "Şcoala de bani", primul program online de educaţiefinanciară, implementat în 2009 de către agenţia de relaţii publiceRogalski Grigoriu pentru BCR, a primit distincţia de cea mai bunăcampanie social media în cadrul IPRA Golden World Awards. Campaniaa mai fost desemnată drept cel mai bun program de educaţiefinanciară din Europa la Sabre Awards 2009/2010, la secţiuneaservicii financiare, şi a primit o nominalizare la competiţiaCannes Lions.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO