Media & Advertising

Ce puteţi citi în numărul din această săptămână al revistei Business Magazin

Ce puteţi citi în numărul din această săptămână...

Autor: Bogdan Angheluţă

27.05.2019, 00:06 63

♦  Generaţia denumită de ultima literă a alfabetului, Z, este cunoscută în literatura internaţională şi drept iGeneration (iGen), fiind cei care îi urmează pe Millennials (Y). Principala lor caracteristică este că au folosit internetul de la o vârstă foarte fragedă, fiind foarte confortabili cu tehnologia şi social media. În timp ce companiile încă se adaptează la caracteristicile mai popularilor mileniali (consideraţi, de majoritatea studiilor, ca fiind cei născuţi începând cu anii 1980 şi până la mijlocul anilor ’90), tinerii Generaţiei Z vin – cu viteză – din urmă. Este piaţa muncii din România pregătită pentru ei? 

♦ Într-o lume în care traficul ne mănâncă nouă zile pe an din viaţă (spun unele studii), iar restul timpului se împarte grăbit între zeci de activităţi zilnice absolut necesare, timpul a devenit cea mai valoroasă resursă. Răbdarea e şi ea o calitate rară, motiv pentru care britanicii de la Kingfisher, proprietarii magazinelor de bricolaj Brico Dépôt, au pariat pe simplificare în renovare. Care este însă viitorul DIY?

♦ Ajusto.ro este unul dintre cele mai recente pariuri ale Engie România în piaţa locală. Platforma recrutează meşteri „buni la toate“, ale căror servicii sunt cerute în general de corporatiştii şi antreprenorii cu venituri mari, dar cu puţin timp liber. Cât succes a avut această iniţiativă?

♦ Când URSS s-a prăbuşit, Washingtonul a pariat pe răspândirea la scară globală a valorilor capitaliste democrate şi a pierdut. Credul, a închis ochii la naşterea din cenuşa imperiului sovietic a unei elite ruse a cărei valoare supremă este îmbogăţirea şi care guvernează prin cleptocraţie. Acum, ruşii par a se infiltra în America.

♦ La doar 20 de ani, Mădălina Balaiban îşi înfiinţa deja prima afacere, agenţia de turism Hello Holidays, business cu venituri anuale de aproape 4 milioane de euro. Şase ani mai târziu s-a întors la „prima ei dragoste“, autocarul, şi a pus bazele unui al doilea business, o firmă de transport prin intermediul căreia oferă circuite turiştilor ce apelează la pachetele agenţiei. Care sunt planurile ei de viitor?

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO