Media & Advertising

Curăţenia de primăvară se vede în retail: Vânzările produselor de curăţenie din portofoliul Farmec se dublează înaintea Sărbătorilor de Paşte faţă de restul anului

Curăţenia de primăvară se vede în retail:...

Autor: Roxana Rosu

28.04.2021, 12:31 81
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, înregistrează în perioada premergătoare sărbătorilor de Paşte şi Crăciun o dublare a vânzărilor produselor de curăţenie faţă de restul anului. În 2020, vânzările produselor de curăţenie din gama Nufăr au înregistrat un avans de 38%, iar cele din gama Triumf au avut o creştere de 23% comparativ cu 2019. „Anul trecut a fost unul atipic din cauza pandemiei, care a impulsionat creşterea semnificativă a vânzărilor de produse de îngrijire a locuinţei, în special cele destinate anumitor tipuri de suprafeţe. În schimb, am constatat că sezonalitatea datorată obiceiurilor de consum s-a menţinut. Şi în 2020, cele mai mari vânzări au fost în perioada sărbătorilor de primăvară şi în toamnă, începând cu lunile octombrie şi noiembrie. Ne aşteptăm ca această tendinţă ascendentă să continue şi anul acesta, în condiţiile în care oamenii sunt mai preocupaţi de igiena locuinţei”, a declarat Aura Carabiber, manager de produs Farmec.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO