Media & Advertising

Festivalul de Publicitate de la Cannes ar putea fi vandut

09.07.2004, 00:00 14



Zvonurile conform carora actualul presedinte al Festivalului de Publicitate de la Cannes, Roger Hatchuel, ar vrea sa transfere afacerea in mainile altcuiva, care au aparut in timpul ultimei editii a competitiei, incep sa fie confirmate de diverse surse.



Conform unui material publicat de portalul specializat in marketing si publicitate, "Marketing Directo", actualul presedinte al Festivalului, Roger Hatchuel vrea sa vanda in maxim doua luni, iar negocierile cu potentialii cumparatori sunt deja in derulare.



Totusi, nu se stie nimic inca despre identitatea candidatilor si nici despre suma pe care o cer francezii, actualii proprietari ai afacerii.



Movierecord, compania care patroneaza Festivalul de la Cannes in Spania, a dat asigurari ca este vorba numai de niste zvonuri, desi la a 51-a editie a concursului, atat Roger Hatchuel, cat si echipa sa de colaboratori au comentat deja deschis ca doresc aceasta vanzare.



Persoane informate au afirmat, conform "Marketing Directo", ca suma de vanzare a festivalului ar avea in jur de opt cifre, sustinand ca, din acest motiv, este probabil ca viitorul organizator al acestui spectacol de publicitate sa fie un grup de investitori. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO