Media & Advertising

Media Fact Book a saptea editie

25.06.2004, 00:00 12



Initiative Romania lanseaza a saptea editie Media Fact Book, care isi propune sa ofere o analiza completa atat a pietei romanesti de media in anul 2003, cat si a tendintelor industriei de specialitate in anul 2004.



Ghidul Media Fact Book realizeaza si in editia de anul acesta o analiza a fiecarui domeniu de media - televiziune, radio, presa scrisa, outdoor, cinema si Internet. Asociatiile profesionale si companiile de cercetare sunt prezentate in contextul evolutiei situatiei economice din Romania si, implicit, al evolutiei pietei de publicitate.



De asemenea, editia 2004 ofera un dictionar cu termenii specifici de media, detalii despre legislatia in publicitate si o prezentare a peisajului media din Republica Moldova (capitol ce apare deja in a doua editie).



Anul acesta, Media Fact Book apare intr-o noua prezentare conceptuala, conform noii identitati corporative a agentiei Initiative. Schimbarea, care s-a produs in iulie 2003 la nivel international, este prima de la infiintarea firmei, la inceputul anilor '70.



Initiative Romania este afiliata retelei internationale Initiative Worldwide, care asigura servicii specializate de planificare si cumparare de media, de strategie si consultanta de media. Cu o cifra de afaceri de peste 21 de miliarde de dolari in anul 2003, Initiative Worldwide numara peste 3000 de angajati in cele 45 de birouri la nivel global. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO