Media & Advertising

Românii au talent, sezonul 2: Peste 6 milioane de telespectatori au urmărit a treia ediţie

Românii au talent, sezonul 2: Peste 6 milioane de telespectatori au urmărit a treia ediţie

Autor: Pro TV

03.03.2012, 15:20 687

Emisiunea "http://romaniiautalent.protv.ro/romaniiautalent.protv.ro/", difuzată de Pro Tv, este lider de audienţă încă de la prima ediţie. Potrivit unui comunicat al postului de televiziune din Pache, ieri seară peste 6 milioane de telespectatori, de la nivelul întregii ţări, au urmărit show-ul de talente, minutul de minutul de aur al show-ului înregistrându-se la 22:01 (minutul cu cea mai mare audienţă). La acest interval orar, Pro Tv a înregistrat 31.7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 57.6 procente (adică 57,6% din televizoarele deschise din România erau, la acel moment, pe Pro TV), în timp ce Antena 1, principalul competitor a înregistrat 1.6 puncte de rating şi 2.9% cotă de piaţă.

Tot în minutul de aur, la nivelul publicului comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, ProTV a înregistrat o cotă de piaţă de 64.7 procente, ceea ce înseamnă că mai mult din jumătatea celor care aveau televizoarele deschide urmăreau emisiunea "Românii au talent".

Situaţia a fost aceeaşi şi la nivelul întregului public din mediul urban, unde "Românii au talent" a obţinut o medie de 22.7 puncte de rating şi un share de 43.7%, în timp ce principalul competitor a obţinut o medie de 3.9 puncte de rating şi un share de 7.6%.

La nivelul întregii populaţii, peste 4 milioane şi jumătate de telespectatori au fost alături de ProTV pe toată durata emisiunii, aceasta obţinând o audienţă medie de 24.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 46 de procente, în timp ce Antena 1 a obţinut numai 3.9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 7.2 procente.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO