Media & Advertising

"Românii au talent" - un nou record de audienţă

"Românii au talent" - un nou record de audienţă
30.03.2013, 13:26 268

Românii din cele patru zări s-au unit şi au arătat că merită să îi cunoască o ţară întreagă în cel mai tare show de divertisment din istoria televiziunii din România - "Românii au talent". Recolta de talente din acest sezon s-a încheiat odată cu ultima rundă de audiţii a competiţiei, după ce caravana a mers la cules prin toată ţara şi a adunat idei originale, momente inedite, pasiuni, vise, dar mai ales talent. Poporul a profitat din plin de şansa de a arăta de ce este în stare. Spectacolul continuă pe scena "Românii au talent", căci după etapa preselecţiilor a venit şi momentul primei judecăţi: juraţii au ales semifinaliştii din acest an.

Ultima ediţie a preselecţiilor a stabilit şi un nou record de audienţă în ceea ce priveşte ratingul la nivelul publicului comercial, al publicului din mediul urban şi al întregului public din România. Conform Kantar Media, show-ul de la Pro TV a fost, în intervalul 20.30-23.01, lider detaşat obţinând la nivelul publicului commercial (18-49 ani) o audienţă medie de 29,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 56,6 share, de aproape 7 ori mai mult decât Antena 1, clasată pe locul al doilea, cu 4,3 puncte de rating şi 8,2% cotă de piaţă.

Situaţia a fost aceeaşi şi la nivelul publicului din mediul urban, unde "Românii au talent" a obţinut o audienţă medie de 28,6 puncte de rating şi 48,5% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 a obţinut doar 3,6 puncte de rating şi 6,1% cotă de piaţă.

La nivelul întregii populaţii din România, show-ul difuzat vineri seara de Pro TV a fost urmărit în minutul de aur 22:06 de peste 7 milioane de telespectatori.

La nivelul publicului comercial, Pro TV a obţinut în minutul de aur 21:58 un rating de 35,2 puncte şi o cotă de piaţă de 64,8%, Antena 1 obţinând la acel moment 2,6 puncte de rating şi 4,8% cotă de piaţă.

AFACERI DE LA ZERO