Media & Advertising

Tempo a trecut la grila de vara

04.07.2003, 00:00 9



Tempo Advertising a realizat noua campanie de vara pentru reteaua de magazine de electronice si electrocasnice Flanco. Campania "Ai 3 luni de vacanta", este sustinuta printr-un spot TV generic cu finaluri diferite, corespunzatoare fiecarui produs promovat, machete de presa si postere in magazine. In cele opt luni de la demararea parteneriatului cu Flanco, Tempo a realizat 17 spoturi, adica aproximativ doua pe luna. Pe primul trimestru al acestui an. Flanco a avut vanzari de aproximativ 16 milioane euro, cu circa 350% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut. Echipa Tempo Advertising care a realizat noua campanie Flanco este formata din Marcela Moldovan - Art Director, Silviu Culea - Senior Copywriter, Simona Serban - Client Service Director, Clarisa Rosu - Account Manager si Camelia Efrimov - A/V Production Manager. Din partea Flanco au participat la acest proiect Marius Ghenea, director executiv, Cotiso Hanganu, sales&marketing manager, Madalin Durca si Adrian Abramovici, coordonatori marketing. La realizarea spoturilor TV, agentia Tempo a colaborat cu casa de productie MediaPro Pictures, regizorul Nae Caramfil si Vivi Dragan Vasile - director de imagine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO