Media & Advertising

Vogue a gasit un nou mod de vanzare a publicitatii

07.01.2005, 00:00 4



Revista franceza de moda Vogue a pus la punct o metoda originala pentru a stimula marcile sa apeleze la serviciile sale de publicitate, scrie Le Figaro. Publicatia editata de catre societatea Conde Nast va lansa in martie un site de comert online care va propune pentru vanzare produsele firmelor si marcilor care au avut reclame in paginile revistei. Vogue incearca astfel sa recastige interesul marcilor si sa relanseze vanzarea de spatii publicitare in cadrul revistei. Aceasta metoda inedita inaugurata de catre Vogue ar putea inspira in viitor si alte publicatii de acest tip, care se confrunta cu o scadere puternica a veniturilor din publicitate, deoarece firmele prefera sa-si promoveze produsele prin posturile de televiziune sau prin publicatiile de pe Internet. Pentru 100.000 de dolari, firmele interesate vor primi o pagina plina de publicitate in editia americana a revistei, precum si prezentarea produselor pe pagina dedicata comertului on line. Ca o masura de precautie, Vogue a experimentat mai intai aceasta formula in septembrie 2004, cu ajutorul site-ului shopseptembervogue.com. Conform Vogue, operatiunea a permis cresterea numarului de pagini de publicitate in cadrul revistei cu 30 si a generat 3 milioane de euro din vanzarea on line a produselor. Shopvogue.com va fi activ doar in unele perioade ale anului, pentru o durata limitata de sase pana la opt saptamani. Prin urmare, numarul din martie a Vogue va pune sub lumina reflectoarelor colectiile de primavara ale marcilor si va atrage si alti cititori decat cei care citesc revista in mod regulat.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO