Mediafax.biz Exclusiv

Bâgiu, CS Vision Braşov: Planul este să vindem 15 mese multitouch până la finalul acestui an

Autor: Anca Barbulescu

08.03.2011, 16:34 56

"Planul este să vindem 15 mese multitouch până lafinalul acestui an", spune Răzvan Bâgiu, proprietarul şi directorulgeneral al companiei, care a intrat pe acest segment încăneexplorat pe piaţa locală în urma unui proces de cercetare de şaseluni şi a unei investiţii de 35.000 de euro. Cinci astfel dedispozitive au ajuns deja în piaţă, două la un post de televiziunecare vrea să le folosească în cadrul unei emisiuni difuzate îndirect, iar restul la companii din farma, auto şiFMCG.

CS Vision a lansat masa multitouch în toamna lui2010, aceasta fiind fabricată într-o unitate care există încă din2006 la Braşov. Până acum, firma folosise spaţiul pentru producţiaaltor dispozitive, precum terminale informative sau diverseechipamente pentru publicitateinteractivă.

"Masa multitouch de la salonul auto va fi folosită declienţii care vor să configureze un model de maşină, interacţiunediferită faţă de ce se putea face până acum", explicămanagerul.

Capacitatea de producţie de la Brasov este de 40 determinale de informare sau două-trei mese, însă proprietariiintenţionează să relocheze producţia într-un spaţiu mai mare, carear duce la dublarea capacităţii.

Din acest business, braşovenii au avut anul trecutîncasări de 950.000 de euro, dintre care aproximativ 65% au fostveniturile TomTouch, divizia companiei care produce dispozitiveleinteractive, cele mai căutate f ind terminalele informative şi celepentru publicitate inclusiv în staţii deautobuz.

"Anul acesta, afacerile ar trebui săajungă la 1,3 milioane de euro", estimează Bâgiu, iar dacăprocentul se menţine, echipamentele interactive vor însemna în jurde 850.000 de euro din total.

La rotunjirea încasărilor va contribui şio serie de aparate pentru plată pe care compania are în plan să lelanseze anul acesta. Este vorba despre chioşcuri pentru plata defacturi, diverse servicii şi chiar taxe locale dacă autorităţile sevor arăta interesate, care vor costa câteva mii deeuro.

Din mesele multitouch, firma ar puteaîncasa anul acesta aproximativ 150.000 de euro, fiind vorba de opiaţă relativ mică şi deocamdată formată doar decompanii.

"Nu exclud posibilitatea să avem şicumpărători din zona rezidenţială, pasionaţi de tehnologie şidispuşi la o astfel de cheltuială. Cel mai probabil este însă preadevreme", conchide Bâgiu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO