"Anul 2010 a fost unul bun pentru HP, am câştigat 3% în cota depiaţă, valoarea vânzarilor a crescut consistent faţă de 2009.Rezultatele bune înregistrate sunt rezultatul combinat atât al uneistrategii coerente de adresare a tuturor segmentelor pieţei, cât şial încrederii consumatorilor în marca HP", a spus Dobre.
În ultimul trimestru din 2010, HP România a avut o cotă de 18,3%pe piaţa locală a PC-urilor, ca volum, compania fiind urmată deAsus, cu 15,6%, şi de Dell, cu o cotă de 12,6%.
Potrivit reprezentantului HP, piaţa PC-urilor din România aatins 613.000 de unităţi anul trecut.
"Pentru 2011, avem ca obiectiv să fim lideri de piaţă. În primultrimestru din acest an, estimăm că avem o cotă de 20%", a mai spusdirectorul diviziei PSG (Personal System Group) a HP România.
La începutul lunii noiembrie 2010, HP România a deschis laBucureşti primul magazin propriu (brand store) din Europa, cu osuprafaţă de 100 metri pătraţi, investiţia depăşind 100.000 deeuro.
"(Vânzările - n.r.) au mers bine, cresc în fiecare lună. Locaţiadevine din ce în ce mai cunoscută atât fanilor HP, cât şipublicului larg", a mai spus Dobre.
Anul trecut, Asus, unul dintre principalii competitori de pepiaţa PC-urilor din România, a comercializat peste 80.000 de PC-uriportabile.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels