Mediafax.biz Exclusiv

Medicover ar putea apela şi la achiziţii pentru extinderea reţelei

Autor: Ioana David

04.03.2011, 13:45 30

Reprezentantullanţului de centre medicale a menţionat că, deşi oachiziţie pare mai uşoară, de fapt se poate dovedică "nu ştii ce ai cumpărat".

"Modelul de acoperire teritorială se poate regândi.Variantele sunt destul de multe pe această temă", a spus ea,întrebată despre posibilitatea de a achiţiona clinici.

Medicover şi-a propus să-şi întărească prezenţa pe piaţa deretail (persoane fizice care plătesc cu cash), astfel încâtponderea pe care acest segment o are în venituri să sară de 30%. Înanii anteriori această pondere s-a situat la 25-30%.Pe celălalt segment pe care activează, Medicovervinde abonamente la preţuri cuprinse între 4 şi 80 de euro, la omedie de 16-17 euro.

Anul acesta compania şi-a propus şi vânzarea de asigurăripentru companii.În ceea cepriveşte profitul, Cătălina Bălan a spus că anii 2009 şi 2010 aufost grei din acest punct de vedere, dar că 2011 va reprezenta ocreştere de 50-60%, la nivelul marjei.

Medicover România face parte din grupul suedez cu acelaşinume, prezent în şase state din Europa Centrală şi de Est. ÎnRomânia, Medicover are peste 70.000 de abonaţi din 1.500 decompanii. Centrele Medicover sunt localizate în Bucureşti,Cluj-Napoca, Constanţa, Focşani, Iaşi, Ploieşti, Timişoara şiBraşov.

Grupul, care include lanţul de centre medicale şilaboratoarele Synevo, estimează că va avea în acest an o cifră deafaceri de 30-35 de milioane de euro, în creştere cu 22% faţă deanul 2010.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO