Retail

Micri Gold: Ne aşteptăm la afaceri constante în 2011

Autor: Negoita Anca Maria

03.11.2010, 19:54 10

Micri Gold este o afacere românească defamilie deţinută de Cristian Ioniţă, lansată cu circa 20 de ani înurmă şi condusă de Andreea Ioniţă Loukas. Compania deţine douămagazine în două importante zone comerciale din Bucureşti pe CaleaVictoriei, la parterul Grand Hotel Continental, şi în BăneasaShopping City. Firma are în portofoliu branduri ca Bvlgari, pentrucare este unic distribuitor oficial, Chopard, Damiani, deGrisogono, Dubey & Schaldenbrand, Gianni Lazzaro, Chimento şiSchoeffel. În acest moment Micri Gold deţine 30-35% din piaţa debijuterii, ceasuri şi articole de lux dinRomânia.

"Faţă de anul trecut am înregistrat odiminuare în vânzări, scădere care a venit mai ales din segmentulde ceasuri. Bijuteriile sunt privite ca o investiţie. Pentru 2011nu mă aştept la o creştere. După scăderea pe care a înregistrat-otoată economia în ultima vreme, anul viitor sper să avem parte deconstanţă", spune Andreea Ioniţă, director general al MicriGold.

Compania a lansat ieri două noi brandurielveţiene de ceasuri recent intrate în portofoliul Bvlgari DanielRoth şi Gerald Genta. Noua colecţie este formată din şapte ceasuriunicat cu preţuri care variază între 10.000 şi 350.000 de euro.Printre acestea se numără Gerald Genta Octo Tourbillon Retro(106.000 euro), unul dintre cele mai complicate ceasuri din lume cutourbillon şi funcţie fly-back pentru ore şi minute, şi Daniel RothIl Giocatore Veneziano, un ceas cu funcţie automaton a căruivaloare depăşeşte suma de 350.000 de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels


AFACERI DE LA ZERO