Mediafax.biz Exclusiv

Târnava Sighişoara crede într-un avans de 20% al pieţei interne de textile

Autor: Laurentiu Cotu

04.01.2012, 19:50 182

Compania îşi bugetase anul trecut o cifră de afaceri de peste 9,4 mil. lei (circa 2,3 mil. euro), în creştere cu 10% faţă de anul anterior.

"Revigorarea consumului intern în acest an ar însemna o creştere a volumului vânzărilor pe piaţa de textile cu 20- 30% în comparaţie cu anul trecut. Pe de altă parte, comenzile noastre la export sunt mai mari pentru prima jumătate a acestui an, astfel că suntem optimişti în ceea ce priveşte evoluţia pieţei europene în 2012", a declarat pentru ZF Transilvania Cecilia Hâncu, directorul general al companiei Târnava.

Compania produce cămăşi pentru bărbaţi şi bluze pentru femei, pijamale sau veste pentru clienţi din Italia, Germania, Anglia, Elveţia, dar şi pentru piaţa locală. Compania Târnava a fost înfiinţată în anul 1949 şi privatizată în 1995 cu capital integral românesc, având ca principal obiect de activitate producerea şi comercializarea confecţiilor textile. Acţionarii companiei sunt Asociaţia Târnava PAS cu 59,31% din titluri, restul de 40,69% din titluri aflându-se în posesia altor acţionari.

Târnava a încheiat anul 2010 cu afaceri totale de circa 8,6 mil. lei (peste 2 mil. euro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO