"Consumatorii îşi majoreazăbugetul de cumpărături dacă sunt majorate salariile, dacă se acordămai multe credite sau dacă avansează valoarea activelor, apreţurilor proprietăţilor imobiliare şi a investiţiilor", spuneMarinova, cea care conduce afacerile de circa 23 milioane de euroale distribuitorului de cosmetice.
"Pentru moment, toateacestea sunt blocate", a adăugat ea, explicând astfel motivulpentru care consumul nu dă încă semne de revenire.
În cazulOriflame, peste 95% din cele 600 de produse afişate în fiecarecatalog sunt la ofertă, la reduceri sau la promoţii. Dar situaţiase repetă şi în rafturilemagazinelor.
Oriflamedeţine cinci fabrici la nivel mondial şi construieşte o a şasea înRusia. România este aprovizionată cu produse realizate la fabricileOriflame din Suedia şi Polonia, precum şi în fabricile unorfurnizori din Italia, Germania, Elveţia.
Anultrecut, compania a obţinut o cifră de afaceri similară celei din2009, când afacerile s-au situat la 98,9 mil. lei (23,5 mil. euro),potrivit Registrului Comerţului.
Estimările pentru 2011 indică un avans de peste 10% înRomânia.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels