Mediafax.biz Exclusiv

Toţi jucătorii din piaţă vor fi mai precauţi comparativ cu ultimii zece ani, spune şeful Oriflame România

Autor: Cristina Rosca

11.07.2011, 14:47 58

"Consumatorii îşi majoreazăbugetul de cumpărături dacă sunt majorate salariile, dacă se acordămai multe credite sau dacă avansează valoarea activelor, apreţurilor proprietăţilor imobiliare şi a investiţiilor", spuneMarinova, cea care conduce afacerile de circa 23 milioane de euroale distribuitorului de cosmetice.

"Pentru moment, toateacestea sunt blocate", a adăugat ea, explicând astfel motivulpentru care consumul nu dă încă semne de revenire.

În cazulOriflame, peste 95% din cele 600 de produse afişate în fiecarecatalog sunt la ofertă, la reduceri sau la promoţii. Dar situaţiase repetă şi în rafturilemagazinelor.

Oriflamedeţine cinci fabrici la nivel mondial şi construieşte o a şasea înRusia. România este aprovizionată cu produse realizate la fabricileOriflame din Suedia şi Polonia, precum şi în fabricile unorfurnizori din Italia, Germania, Elveţia.

Anultrecut, compania a obţinut o cifră de afaceri similară celei din2009, când afacerile s-au situat la 98,9 mil. lei (23,5 mil. euro),potrivit Registrului Comerţului.

Estimările pentru 2011 indică un avans de peste 10% înRomânia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO