Povestidesucces

Producătorul de încălţăminte Denis Suceava vrea să lanseze o linie pentru copii şi să deschidă încă zece magazine în 2015

Producătorul de încălţăminte Denis Suceava vrea să...
10.02.2015, 10:06 2025

Producătorul de pantofi Denis Suceava, care comercializează brandurile Denis, Why Denis şi Anna Cori All Shoes, urmează să deschidă încă zece magazine în acest an şi să lanseze o linie de încălţăminte pentru copii, segment puţin reprezentat pe piaţă în prezent.

Brandul Denis a fost fondat în anul 1990, firma dezvoltând o reţea proprie de magazine, precum şi zona de online.

Anul trecut, businessul total s-a cifrat la circa 10,5 milioane euro, în creştere cu 15 % faţă de 2013.

„Pentru anul 2015 ne-am propus planuri de dezvoltare şi bineînţeles de creştere a cifrei de afaceri, propunându-ne să deschidem încă 10 magazine. Investim foarte mult în creaţie şi tehnologie de ultima oră. Vorbim de aproximativ 15% din cifra de afaceri”, precizează Ana Cornea, directorul general al companiei.

În prezent compania are 420 de angajaţi.

Valoarea investiţiei pentru linia tehnologică de producţie  de încălţăminte  copii se ridică la aproximativ 400.000 euro şi va oferi pentru început un produs din categoria medie de preţ, de 250-300 lei.

„Ca orice investitor care are mereu planuri de viitor, obiectivul-ţintă pentru anul 2015 este înfiinţarea unei  linii de încălţăminte pentru copii, segment ce lipseşte atât din magazinele noastre, cât şi de pe piaţă. Proiectul va  fi realizat prin accesarea de fonduri europene  şi creearea de noi locuri de muncă”.

În ceea ce priveşte sursele de  finanţare, compania a apelat de-a lungul timpului la credite de investiţii de la BRD Suceava , în prezent fiind în negocieri pentru obţinerea un nou  credit pentru a extinde magazinul de la poarta fabricii,  care comercializează produsele celor trei branduri.

Pe plan extern, brandul Denis este prezent cu două magazine Why Denis la Kiev, dar firma intenţionează să se extindă şi pe alte pieţe, precum SUA, Austria, Germania şi Rusia.

Anul trecut, producătorul sucevean a deschis un magazin online pentru marca Anna Cori & All Shoes, segment pe care estimează încasări de 300.000 euro în 2015. În paralel, compania are vânzări online şi pe brandul Why Denis.

“Ţinând cont că reţelele de socializare şi platforma online au devenit parte din viaţa de zi cu zi a oamenilor atât în România,  cât şi  pe plan internaţional, vânzările pe online  sunt în continuă creştere”.

Ana Cornea spune că în viitor retailerii  trebuie să se  adapteze cu rapiditate noilor cerinţe ale pieţei  de retail cum ar fi : folosirea mai multor  canale de distribuţie , reţele sociale ,internet, magazin, folosirea telefonului mobil drept canal de vânzare..

„Dincolo de de conceptualitate  piaţa de încălţăminte poate fi caracterizată curent prin situaţii cu caracter contradictoriu, pe de o parte de către producătorul autohton cu produsul său , pe de alta parte de importul masiv cu acelaşi produs. Singura şi cea mai importantă contribuţie  la succesul competitiv  pe termen lung este calitatea produsului”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO