Prima pagina

Zentiva vrea sa atraga tineretul spre Algocalmin si Antinevralgic

15.07.2008, 00:00 45

Filiala locala a producatorul ceh de medicamente Zentiva are, incepand cu luna aceasta, un nou director comercial al diviziei de consumer health care (CHC), in persoana lui Marius Topala, scrie BUSINESS Magazin. Acesta va avea misiunea de a revitaliza imaginea marcilor Zentiva, cu accent pe traditionalele Algocalmin si Antinevralgic.

"Avem in plan o repozitionare a celor doua marci, cu intentia de a ne orienta si catre generatia tanara. Algocalmin are o cota de piata de 22%, lunar vanzandu-se un milion de unitati. O alta vedeta a segmentului de analgezice este si Antinevralgic, cu o cota actuala de 12% si vanzari lunare de 600.000 de unitati", a precizat, pentru BUSINESS Magazin, Dragos Damian, directorul general al companiei.

Cititi mai multe noul director al Zentiva pe www.businessmagazin.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO