Profesii

Business Magazin. Cum a ajuns Magda Miu Engineering Manager la Adobe Systems Romania

Business Magazin. Cum a ajuns Magda Miu Engineering...

Autor: Ioana Matei

14.01.2024, 19:01 120

Pasiunea Magdei Miu pentru tehnologie şi leadership au ghidat-o în cei 13 ani de experienţă, în care a construit atât echipe performante, cât şi produse de succes. A fost deopotrivă implicată în comunităţi tech internaţionale ca mentor, speaker sau trainer. Cum vede ea viitorul muncii în domeniul în care vrea să îşi construiască în continuare cariera?

VIZIUNE PENTRU VIITOR:

1. Ce rol v-aţi propus să aveţi în 2030?
Numele rolului cred că este mai puţin important, ce o să conteze pentru mine o să fie impactul pe care îl voi avea în cadrul organizaţiei din care fac parte. Îmi doresc să pot continua să lucrez la viziunea mea de a-mi şlefui aptitudinile şi cunoştinţele, pentru ca şi eu la rândul meu să pot inspira, creşte şi susţine oamenii din jurul meu.

2. Ce calităţi/abilităţi de leadership credeţi că trebuie să aveţi în organigrama viitorului, în care inteligenţa artificială lucrează cot la cot cu angajaţii umani?
Empatia şi siguranţa psihologică sunt în prezent două calităţi de bază în leadership şi cred cu tărie că vor continua să îşi păstreze din importanţă. Conform studiilor, siguranţa psihologică este o condiţie esenţială în a construi echipe care au performanţă şi presupune împletirea a trei elemente: respect, încredere şi permisiune. În acest spaţiu sigur, oamenii pot adresa întrebări, pot propune idei, îşi expun greşelile şi lucrurile învăţate sau îngrijorările, contrazic ideile celorlalţi într-un mod constructiv. Crearea unui spaţiu sigur porneşte de la lider, iar acesta trebuie să încurajeze fiecare membru al echipei să se implice activ în a construi şi menţine un mediu sigur pentru colegii săi.

3. Care vor fi principalele provocări pentru liderul anului 2030?
Complexitatea şi ambiguitatea cred că vor continua să existe. Pentru a face faţă acestor provocări o să fie nevoie de o capacitate exersată de a face zoom out, a înţelege şi comunica eficient priorităţile şi a lua decizii având numeroase elemente lipsă.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO