Un număr de şapte consorţii şi firme au contestat rezultatelelicitaţiilor la alegerea constructorului autostrăzilorTimişoara-Lugoj şi Orăştie-Sibiu, printre care Colas (Franţa), MaxBoegl şi Tehnologica Radion din România, iar pentru Nădlac-Arad şiLugoj-Deva nu au fost înregistrate contestaţii.
Licitaţia pentru Timişoara-Lugoj a fost câştigată de asocierearomâno-italiană Spedition UMB-Tehnostrade-Carena SpA Impresa diCostruzioni, cu o ofertă de 210,36 milioane lei pentru primul lot(10 kilometri) şi de asocierea italiană Tirrena Scavi-SocietaItaliana per Condotte d'Acqua-Cossi Costruzioni, cu o ofertă de445,64 milioane lei pentru lotul doi, în lungime de peste 25kilometri.
Ambele loturi sunt contestate de consorţiile Confort SATimişoara/Monteadriano Engenharia E Construcao, TehnologicaRadion/Gabriel Couto/Amandio Carvalho/Lena /Rosas/Arcadis şiConstrucciones Y Promociones Balzola/Rover Alcisa/Puentes dinSpania, potrivit datelor furnizate de Compania Naţională deAutostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR).
În plus, al doilea lot a mai fost contestat de asocierearomâno-franceză Construcţii Feroviare Iaşi/Colas/Egis România.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels