„Ne bucurăm că după îndelungi aşteptări avem un tratament echitabil pentru cele două produse medicale şi era firesc să se întâmple acest lucru întrucât nu sunt în contradictoriu, ci dimpotrivă, se completează. Abonamentele medicale intervin în zona de diagnosticare a potenţialelor afecţiuni, iar asigurările medicale intervin în zona de risc pentru a acoperi intervenţiile medicale neprevăzute. Abonamentele medicale acoperă prevenţia şi în acest mod contribuie la optimizarea cheltuielilor pentru sistemul de stat prin reducerea concediilor medicale, dar şi pentru angajatori, prin reducerea absenteismului. În acest moment, MedLife deţine peste 500.000 abonamente medicale, fiind lider de piaţă inclusiv pe acest segment. Ne aşteptăm ca în perioada următoare piaţa abonamentelor medicale să înregistreze o creştere importantă, mai ales în afara Bucureştiului“, a spus Mirela Dogaru, director corporate al MedLife.
Abonamentele medicale achiziţionate de salariaţi sunt deductibile fiscal în limita a 400 de euro pe an la fel ca în cazul poliţelor de sănătate. Guvernul a adoptat, prin OUG nr. 3/6 ianuarie 2017, deductibilitatea pentru abonamentele de servicii medicale.