Special

Pagina verde. Sorin Chinde, Grampet: Eficienţa transportului feroviar de marfă din România este mult sub cea din regiune. Trenurile de marfă circulă cu o viteză medie de 15-17 kilometri pe oră

Videoconferinţa ZF Economia verde „Cum poate salva mediul transportul feroviar?“

Sorin Chinde, vicepreşedinte al Grampet: Asistăm la închiderea clienţilor industriali, care sunt principalii utilizatori ai serviciilor de transport marfă pe calea ferată.

Sorin Chinde, vicepreşedinte al Grampet: Asistăm la închiderea clienţilor industriali, care sunt principalii utilizatori ai serviciilor de transport marfă pe calea ferată.

Autor: Mirabela Tiron

19.10.2022, 00:06 266

GFR, cea mai mare companie din grupul Grampet, este cel mai mare transportator privat de mărfuri de pe calea ferată.

Eficienţa transportului feroviar de marfă din România este mult sub cea a ţărilor din regiune, trenurile de marfă circulând pe calea ferată locală cu o viteză medie de 15-17 kilo­metri pe oră. În aceste condiţii, este nevoie de investiţii semnificative în infra­structura feroviară pentru ca acest tip de transport să devină eficient, potrivit lui Sorin Chinde, vicepreşedintele grupului Grampet, cel mai mare jucător din transportul feroviar de marfă, care a fost speaker la videoconferinţa „Cum poate salva mediul transportul feroviar?“, realizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank.

„Tranziţia la transport feroviar se face simplu, prin investiţii în infrastructura feroviară. Banii care vor fi investiţi în infrastructură din PNRR sunt o picătură de apă, calea ferată are nevoie de investiţii mari în următorii 10-15 ani ca să o aducem la gradul de competitivitate al ţărilor dezvoltate“, a spus Sorin Chinde.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO