TrebuieSaRepornimBusinessul

#trebuiesărepornimbusinessul Leonard Mihoc, fondator Bere Nemţeană: Putem să repornim economia cu perseverenţă, răbdare şi inventivitate

Videoconferinţa Branduri româneşti pentru revenirea economiei

#trebuiesărepornimbusinessul Leonard Mihoc, fondator Bere Nemţeană: Putem să repornim economia cu perseverenţă, răbdare şi inventivitate

Autor: Cristina Bellu

28.04.2020, 13:44 96

Antreprenorul Leonard Mihoc, care a dezvoltat împreună cu tatăl său în urmă cu şapte ani microberăria Nemţeana din localitatea Roman, judeţul Neamţ, consideră că economia poate fi repornită cu perseverenţă, răbdare şi inventivitate din partea tuturor celor implicaţi în lanţul economic.

"Putem să repornim economia cu perseverenţă, răbdare şi inventivitate", a spus Leonard Mihoc în cadrul videoconferinţei Branduri româneşti pentru revenirea economiei organizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank.


Alte declaraţii:

► Compania a fost înfiinţată în 2013. Este un business de familie care produce bere românească după reţetă românească şi, încercăm pe cât posibil să folosim materia primă de aici.

►Criza a venit ca o provocare pentru noi. Lipsa segmentului HoReCa ne-a afectat foarte mult, la fel şi interzicerea târgurilor de profil, dar ne-am orientat către online care a reuşit să suplinească parţial scăderea vânzărilor.

►Încercăm să ne regândim strategia de dezvoltare. Vrem să ajungem la export, în comunităţile puternice de români.

►Produsul nostru şi-a făcut loc destul de greu în rândul producătorilor de bere. Am început cu paşi mici, dar acum suntem din ce în ce mai prezenţi pe piaţă. În plus,  marii retaileri ne-au susţinut, şi cred ca suntem pe drumul cel bun.

►Am marjat pe segmentul de consumator care preferă berea clasică, mai puţin aromată şi încercăm să oferim un produs artizanal fabricat cu ingrediente româneşti.

►Fabrica are zece angajaţi şi se află în Roman (jud. Neamţ). Avem în plan modernizarea ei pentru a diminua pierderile şi pentru a eficientiza fluxul tehnologic.

►Încercăm să educăm consumatorul către consumul de produse locale şi prin vizite la fabrică, unde acesta poate să ia parte la întregul proces tehnologic.