Un salariu pe zi

Un salariu pe zi. Un specialist în sesizări câştigă între 700 şi 1.200 de euro net pe lună

Mihaela Dobre, sales manager, BestJobs: Departamentul de customer support joacă un rol foarte important în succesul unei companii, nu numai că preia şi rezolvă sesizările clienţilor, dar poate să ofere o imagine foarte clară despre ce trebuie îmbunătăţit în procesele interne.

Mihaela Dobre, sales manager, BestJobs: Departamentul de customer support joacă un rol foarte important în succesul unei companii, nu numai că preia şi rezolvă sesizările clienţilor, dar poate să ofere o imagine foarte clară despre ce trebuie îmbunătăţit în procesele interne.

Autor: Ramona Cornea

07.12.2022, 00:04 362

Un angajat pe poziţia de specialist în sesizări are un salariu care variază, în medie, între 700 şi 1.200 de euro net pe lună, după cum arată datele de la platforma de recrutare online BestJobs.

„Departamentul de customer support joacă un rol foarte important în succesul unei companii, nu numai că preia şi rezolvă sesizările clienţilor, dar poate să ofere o imagine foarte clară despre ce trebuie îmbunătăţit în procesele interne, înlocuind studii costisitoare sau obiective de marketing setate incorect. Tocmai de aceea, un specialist în sesizări trebuie să întrunească o serie de abilităţi soft, pe lângă cunoştinţele specifice pentru care beneficiază, de cele mai multe ori, de traininguri din partea angajatorului. Salariul net al unui astfel de specialist se situează între 700 şi 1.200 de euro, în funcţie de activitatea companiei”, afirmă Mihaela Dobre, sales manager în cadrul BestJobs. Printre cel mai des întâlnite beneficii extrasalariale şi bonusuri specifice oferite pentru acest tip de loc de muncă sunt: bonusuri, telefon mobil, traininguri periodice, posibilitatea de a lucra remote, evenimente ale companiei.

În prezent, 315 posturi vacante pentru poziţia de specialist în sesizări sunt disponibile pe platforma BestJobs dintr-un total de 40.000 de anunţuri de angajare active. Cele mai multe anunţuri de angajare sunt în Bucureşti, în regim de muncă remote şi în Braşov.

 
 
 
 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Salariul rămâne criteriul central în selecția jobului, iar într-o piață a muncii tensionată, nu este ușor să atragi talente, mai ales în domeniile cele mai dinamice. Astfel, BestJobs extinde sprijinul acordat atât candidaților, oferindu-le informații salariale relevante, ei putând să facă o analiză completă pentru a-și determina valoarea în piață, dar și angajatorilor prin noul serviciu de tip agenție - HIRE
AFACERI DE LA ZERO