Un start-up pe zi

O familie din Iaşi a pariat câteva mii de euro pe un start-up cu sosuri picante şi aşteaptă vânzări de 27.000 de euro

Muştarul cremă Doamne Fereşte, produs la Tecuci, cu ingredientele tradiţionale indiene (ardei iute măcinat, turmeric, coriandru, scorţişoară, chimen, cuişoare, piper negru), este comercializat la preţul de 25 de lei.

Muştarul cremă Doamne Fereşte, produs la Tecuci, cu ingredientele tradiţionale indiene (ardei iute măcinat, turmeric, coriandru, scorţişoară, chimen, cuişoare, piper negru), este comercializat la preţul de 25 de lei.

Autor: Florentina Niţu

23.11.2018, 16:25 2631

Roxana Jora şi Ioan Dan Niculescu au călătorit în jurul lumii din Asia de Sud-Est până în America Latină, dar în fiecare an, la întoarcerea acasă simţeau că le lipsesc aromele şi gusturile bucatelor din vacanţă. Astfel, a apărut în 2014 brandul Doamne Fe­reşte, o afacere cu so­suri picante care le-au cucerit papilele în prima călătorie în 2011 în Thailanda.

„Totul a început dintr-o joacă în bucătărie, cu paşi timizi şi cu banii din buzunar, câteva mii de euro. Am călătorit în jurul lumii şi, pe lângă bucuria de a-i revedea pe cei dragi când ne întorceam acasă, simţeam că ne lipsesc gusturile bucatelor din vacanţă. Aşa a apărut Doamne Fereşte, o colecţie de sosuri picante „coloniale şi delicatese cu atitudine“, spune Roxana Jora, co-fondatoarea  brandului Doamne Fereşte.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO