Un start-up pe zi

ZF Live. Au făcut un curs de 5.000 de dolari în SUA din care a rezultat o afacere pe piaţa românească

Autor: Luciana Georgescu

06.10.2014, 00:05 1450
Două prietene au pornit o afacere cu sucuri naturale detoxifiante după ce au urmat un curs de nutriţie de 5.000 de dolari în SUA şi au preluat o idee pe care au adus-o pe piaţa românească, printr-o investiţie de 50.000 de euro.
 
„Totul a pornit din pasiune. Ne-am lovit de acest model de business la şcoală şi am hotărât să venim cu el şi în ţară“, a declarat la ZF Live Roxana Panţuroiu, una dintre fondatoarele Juiceit.
 
Antreprenoarele susţin că sucurile sunt produse printr-o metodă diferită de cea tradiţională, astfel că oxidarea este mai mică, iar sucul îşi păstrează o cantitate mai mare de nutrienţi. „Acasă se face cu un echipament cetrifugal care învârte şi încălzeşte sucul, iar oxidarea lui este mai mare. La noi există o presă care aplică o forţă de şapte tone, iar printr-un filtru curge numai sucul, pulpa rămâne acolo, iar oxidarea este mult mai mică. S-au făcut teste care au demonstrat că sucul presat la rece păstrează de cinci ori mai mulţi nu­trienţi şi enzime comparativ cu celelalte sucuri“, a spus Ana Radu, invitată şi ea la emisiunea ZF Live.
 
Sucurile Juiceit vin îmbuteliate în sticle de 350 ml sau 500 ml, iar preţul unui detoxifieri de o zi, care presupune consumul a trei litri de suc este de 140 de lei. „Programele includ şase sticle predefinite. Clienţii nu îşi fac propriile combinaţii, reţetele sunt propuse de un nutriţionist din SUA şi sunt gândite astfel încât corpul să poată funcţiona normal pe parcursul întregii zile“, a spus Radu. Antreprenoarele au declarat că sucurile Juiceit conţin în proporţie de 80% legume. „În şase sucuri intră aproape şapte kilograme de materie primă, legume şi fructe“, a precizat Radu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24