ZF 24

Agentia de publicitatea GAV se asteapta la o scadere cu 25% a cifrei de afaceri si la cresterea numarului de clienti in 2010

09.03.2010, 17:53 39

Agentia de publicitate GAV estimeaza pentru acest an o scaderecu circa 25% a cifrei de afaceri in contextul actualei crizefinanciare.

"Este un an de stagnare din punct de vedere financiar, de aceeaestimam o scadere cu circa 25% a cifrei de afaceri, cu mentinereaunui minim profit", potrivit reprezentantilor GAV.

Anul trecut afacerile agentiei s-au ridicat la 7,19 mil. lei(1,71 mil. euro la un curs de 4,2 lei pe euro), iar in acest an,potrivit calculelor ZF, acestea s-ar situa in jurul valorii de 5,4mil. lei.

Agentia de publicitate GAV s-a alaturat recent retelei deagentii independente Interpartners Worldwide, ce reprezinta un grupde 22 de agentii de publicitate si marketing din Europa, America siAustralasia, avand peste 1.200 de clienti la nivel international si630 de angajati. Printre clientii internationali se numara Procter& Gamble, Yamaha, Media Markt, Wella, Blockbuster Video sauCitizen.

"Ne pastram statutul de agentie independenta, dispunand insa deresurse globale pe care le putem pune in slujba brand-urilor siclientilor nostri. Aceasta a fost motivatia noastra in decizia de ane alatura Interpartners", spune Lucian Georgescu, managing partneral GAV.

In prezent, printre clientii GAV se numara Mercedes-BenzRomania, OBI, Penny Market, Raiffeisen Leasing si Yacht Club RegalRoman.

Cooperarea cu Interpartners Worldwide ar putea aduce GAV un nouclient in viitorul apropiat.

"Suntem curs de perfectare a unui contact cu un important clientmultinational venit pe filiera Interpartners", conformreprezentantilor agentiei. "Intr-un interval de timp foarte scurt,parteneriatul a dus la contactarea a patru clienti. Din patrulicitatii una a esuat, alta a reusit, o a treia este in curs definalizare si un al patrulea pitch se desfasoara chiar acum".

GAV este o agentie de publicitate, care la inceputuri, in 1995,s-a numit Generic Audiovizual, si care se dorea sa fie o companiede productie de film si televiziune. GAV a devenit agentie depublicitate in 2003, dupa ce fondatorul, Lucian Georgescu, aparasit functia de Presedinte si Executive Creative Director alGraffiti/BBDO, pe care o ocupase timp de mai bine de zece ani.

"Echipa GAV si Lucian Georgescu nu au renuntat la visul de aface si film. In prezent se afla in faza de productie "Tatalfantoma", prima productie de lung metraj de fictiune. Premiera estestabilita pentru acest an", potrivit reprezentantilorcompaniilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO