ZF 24

Anul acesta se "poarta" discretia la produsele de lux

02.02.2010, 11:38 18

Criza economica ne-a schimbat viata aproape in intregime, asa canu e de mirare ca nici luxul nu mai e ce a fost.

Conceptul s-a transformat pe masura banilor pe care cumparatoriimai sunt dispusi sa-i cheltuie. Bijuteriile sclipitoare, ceasurilede marca sau obiectele decorative trebuie sa fie mai accesibile caaltadata.

In plus, cei mai multi oameni nu mai vor sa-si etaleze bogatiaprintre semenii lor saraciti, asa ca anul acesta se poartadiscretia, chiar si la produsele de lux.

Explicatia vine chiar de la directorul unui mare magazin de luxlondonez, care si-a studiat bine clientela.

Cumparatorul de produse de lux nu mai vrea sa demonstreze ca arebani, ci sa se rasfete si prefera obiectele lucrate manual sau printehnici unice in lume.

Spre exemplu, un inel care costa totusi 50.000 de dolariilustreaza foarte bine ce inseamna luxul in 2010: lucruripretioase, sub o aparenta modesta.

Sursa video: www.stirileprotv.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO