ZF 24

Au pariat 30.000 de euro pe un business cu haine pentru copii

Au pariat 30.000 de euro pe un business cu haine pentru...

Autor: Corina Mirea

08.11.2014, 13:00 1844

Lorena Ghinea (26 de ani) şi Marius Copae (25 de ani), absolventă de comunicare şi publicitate, respectiv absolvent de management economic în Bucureşti, au început să „deseneze“ anul trecut planul unui business cu haine pentru copii. După câteva luni în care au „scanat“ piaţa şi o investiţie totală de circa 30.000 de euro, cei doi au lansat brandul Tiny Human, care are în prezent un magazin  de 85 mp în galeria comercială Auchan Titan şi unul mai mic într-un complex comercial în apropiere de Bucureşti Mall.

„Principalul motiv pentru care am ales să materializăm această idee de business este acela că majoritatea magazinelor cu haine şi accesorii pentru copii au produse care se bazează pe stilul clasic, iar noi am vrut să aducem pe piaţa din România haine mai nonconformiste, care să îmbine stilul modern cu cel urban. Ca orice firmă care acce­sează un domeniu nou, am in­vestit mult în calitatea pro­du­selor, dar şi a unui spaţiu într-o zonă cu un trafic mare de potenţiali cumpărători pentru a ne putea mări şansa de succes“, spune Lorena Ghinea.

În prezent, brandul Tiny Human are patru angajaţi şi se adresează părinţilor „cool“ cu venituri medii şi peste media pieţei muncii. Preţurile hainelor pentru copii variază de la 13 lei pentru un body până la circa 40 de lei (în cazul pijamalelor pentru nou-născuţi) sau 250 de lei pentru o geacă. Cele mai multe produse provin din Spania, Polonia, Coreea, Thailanda, dar Tiny Human comercializează şi haine fabricate de producători locali cum ar fi Funky Kids, Rom Baby, Baby Fox si Johnny Prodcomimpex.

Lorena Ghinea precizează că ea şi partenerul de business şi-au propus să îşi recupereze investiţia în termen de un an, dat fiind faptul că primul magazin Tiny Human a fost amplasat într-un spaţiu comercial care are trafic, dar şi o politică bună de promovare.

„Vrem ca Tiny Human să ajungă un brand renumit şi la fel de mult ne dorim ca în termen de 3-5 ani să ia naştere un al doilea magazin fizic. Ca orice firmă nouă, am avut momente de îndoială, dar după încrederea primită din partea clienţilor am reuşit să nu ne depărtăm de ideea de business cu care am pornit. Pe viitor însă, un impediment vor fi locaţia perfectă şi bugetul, în cazul în care vom dori să ne extindem mai repede.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO