ZF 24

Compania de curierat Sameday integrează platforma Symphopay pentru optimizarea plăţilor cu cardul la easybox-uri

 Compania de curierat Sameday integrează platforma Symphopay pentru optimizarea plăţilor cu cardul la easybox-uri

Autor: Ioana Niţă

28.09.2022, 07:00 213

Start-up-ul local Symphopay, care a dezvoltat o platformă de integrare a plăţilor şi programelor de loialitate pentru bănci şi comercianţi, va implementa soluţia sa în cadrul companiei de curierat Sameday pentru optimizarea procesului de plată cu cardul la easybox-uri, atât pentru a îmbunătăţi experienţa oferită clienţilor, cât şi în perspectiva unor noi parteneriate în zona financiar-bancară.

”Suntem onoraţi să fim parteneri într-un proiect de asemenea anvergură unde componenta de plăţi reprezintă un element strategic în dezvoltarea reţelei easybox. Trendul crescător în dezvoltarea de soluţii cu plată neasistată (sisteme self-service) a fost vizibil şi înainte de pandemie însă s-a accelerat în ultimii doi ani. Rolul nostru ca integrator este să susţinem băncile şi comercianţii în eforturile de digitalizare şi transformare a plăţilor în noi oportunităţi de business”, a declarat Daniel Nicolescu, cofondator şi CEO Symphopay.

În contextul creşterii susţinute a e-commerce-ului, clienţii magazinelor online urmăresc să obţină confort sporit şi flexibilitate în alegerea opţiunii de livrare sau a metodei de plată. Soluţia Sameday pentru a răspunde aşteptărilor consumatorilor este reţeaua de lockere easybox care oferă predictibilitate asupra livrărilor realizate în condiţii de siguranţă, flexibilitate pentru ridicarea coletelor, confortul proximităţii şi convenienţă pentru utilizatori. Unul dintre elementele care contribuie la sporirea confortului utilizatorilor este integrarea opţiunii de plată cu cardul la livrare.

Symphopay a răspuns cerinţelor Sameday pentru dezvoltarea soluţiei de plată cu cardul, neasistată. Compania românească de tehnologie financiar-bancară a oferit un pachet complet integrat ce include terminale de plată testate în condiţii meteorologice extreme, o platformă software de gestionare şi raportare în timp real, inclusiv protocoale de integrare ce ajută la dezvoltarea unei experienţe de plată intuitivă. De asemenea, Symphopay se poate conecta cu multiple bănci şi se pot de asemena integra diverse sisteme de loialitate ce duc la creşterea numărului de clienţi şi a satisfacţiei acestora.

”Integrarea şi dezvoltarea unei soluţii de plată adaptată nevoilor noastre sunt elemente esenţiale pentru a controla şi a creşte valoarea pe care o propunem clienţilor easybox. Tehnologia dezvoltată de Symphopay contribuie la personalizarea fluxurilor şi accesarea unor noi oportunităţi, inclusiv prin deschiderea către noi parteneriate din zona financiar-bancară”, a spus Lucian Baltaru, CEO Sameday.

În prezent sunt active peste 3.200 de locaţii easybox în România, urmând ca până la finalul anului reţeaua de lockere Sameday să depăşească 4.000 de unităţi. Printre comercianţii care oferă livrare în easybox ca opţiune de livrare se enumeră eMAG (inclusiv partenerii eMAG Marketplace), Decathlon, evoMAG, Flanco, Fashion Days, Elefant, Libris, Intersport, Notino, etc.

 
AFACERI DE LA ZERO
Principalele valute BNR - astăzi, 13:15
Azi:
Diferență:
Ieri:
Azi:
Diferență:
Ieri:
Azi:
Diferență:
Ieri:
Azi:
Diferență:
Ieri: