ZF 24

Dominik Wober, Google: Peste 30% din români deschid internetul imediat ce se trezesc

Dominik Wober, Google: Peste 30% din români deschid...

Autor: Corina Mirea

21.04.2015, 10:27 481

Peste 15 speakeri, de la companii precum Vodafone, Google, ING, BRD, Certsign, Orange, Bitdefender şi Cisco, vorbesc astăzi în cadrul conferinţei Mobilio`15 despre impactul tehnologiilor mobile în business. În cadrul conferinţei sunt expuse în premieră şi ceasurile inteligente ale Vector. 

Impactul echipamentelor mobile şi al tehnologiei în retail este unul dintre subiectele cheie care sunt „atacate“ în cadrul ediţiei cu numărul patru a conferinţei ZF Mobilio, care îşi propune să descrie stadiul de dezvoltare al „noii economii“ a aplicaţiilor şi să prezinte tendinţele care vor marca evoluţia businessului local în următorii ani.

Conferinţa a fost deschisă de Dominik Woeber, head of performance solutions al gigantului american Google pentru această regiune, care va aborda în cadrul prezentării teme precum: comportamentul consumatorilor în România faţă de celelalte ţări din regiune şi felul în care echipamentele şi aplicaţiile mobile influenţează afacerile companiilor.

Un procent de 32% din români accesează o pagină de internet imediat ce se trezesc, cu ajutorul dispozitivelor mobile, acesta fiind primul lucru pe care îl fac dimineaţa. Procentul este mai mare decât în oricare altă ţară din Europa Centrală şi de Est, potrivit lui Dominik Wober, Head of Performance Solutions DACH & CEE, Google Germania, prezent astăzi la ZF Mobilio Summit, organizat de ZF.

“România este cu un an în urma Germaniei şi doi în urma Marei Britanii la capitolul penetrare a smartphone-urilor pe piaţă. Totuşi, dispozitivele mobile au depăşit PC-urile în România, aproape două treimi dintre locuitori folosind internetul cel puţin o dată pe lună, iar mai mult de 50% din ei în fiecare zi”, a spus  Dominik Wober. 

În cadrul conferinţei au fost expuse în premieră în Bucureşti şi ceasurile inteligente ale companiei cu ADN românesc Vector, care au fost primite foarte bine de presa internaţională. Andrei Pitiş, cofondator al Vector Watch, a susţinut în cadrul conferinţei un speech despre tendinţele de pe piaţa de echipamente inteligente.

Ceasurile inteligente ale Vector Watch, cel mai hot start-up din industria de tehnologie pornit din România, şi povestea lor, spusă de fondatorul Andrei Pitiş, alături de speakeri de top de la companii precum Vodafone, BRD, Certsign, ING, Bitdefender sunt prezenţi la ediţia cu numărul patru a conferinţei ZF Mobilio, care îşi propune să descrie stadiul de dezvoltare a „noii economii“ a aplicaţiilor şi să prezinte tendinţele care vor marca evoluţia businessului local în următorii ani.

Valentin Ştefan, director business development în cadrul Vodafone România, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, oferă detalii despre serviciul de plăţi de pe telefonul mobil M-Pesa dar şi despre comerţul de pe echipamente mobile. Serviciul M-Pesa nu presupune existenţa unui cont bancar sau a unei conexiuni la net şi poate fi folosit şi de pe telefoane simple, nu doar de pe smartphone-uri. Contul clientului este asociat cu numărul de mobil, iar acesta este activat după prezentarea unui act de identitate.

În cadrul conferinţei va fi abordat şi subiectul importanţei echipamentelor mobile pentru retaileri, tema fiind atacată din mai multe unghiuri de speakeri de la agenţia Fullscreen Digital, Frisbo sau ING Bank.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Urmează ZF Power Summit’24
AFACERI DE LA ZERO