ZF 24

Iulian Stanciu, CEO, eMAG: Economia digitală a contribuit cu peste 6% la PIB, iar în câţiva ani acest segment poate fi principalul contribuitor la economie. Ţările care pariază pe acest domeniu vor avea de câştigat

Videoconferinţa ZF Restart România. Cum va arăta noua eră economică

Iulian Stanciu, CEO, eMAG: Economia digitală a contribuit cu peste 6% la PIB, iar în câţiva ani acest segment poate fi principalul contribuitor la economie. Ţările care pariază pe acest domeniu vor avea de câştigat

Autor: Alex Ciutacu

05.05.2020, 11:34 383

Economia digitală, de la comerţ online şi până la plăţi mobile, contribuie la PIB-ul ţării cu peste 6% din produsul intern brut, însă investiţiile direcţionate inteligent ar putea duce la creşterea acestei ponderi şi la transformarea economiei digitale în locomotiva dezvoltării economice din România, a explicat Iulian Stanciu, CEO al eMAG, în cadrul Videoconferinţei ZF „Restart România. Cum va arăta noua eră economică”.

„Economia digitală va creşte accelerat ca ramură a economiei. Când eram mic se discuta mult despre industrie şi agricultură, că sunt cei doi piloni principali ai economiei. Eu cred că ar trebui să facem loc la masă şi economiei digitale. A contribuit cu 6% din PIB la economie. Nu este de peste 20% cum e în cazul industriei şi agriculturii, dar sigur va creşte şi poate deveni principalul contribuitor la PIB-ul ţării în câţiva ani. Ţările care pariază pe acest domeniu vor avea de câştigat”, a spus Iulian Stanciu, CEO-ul eMAG, cel mai mare retailer online din România.

El a subliniat modul în care verticala comerţului online poate ajuta în acest moment orice producător român, oricât de mic sau de mare, din orice colţ al ţării, să ajungă la client.

„O verticală a economiei digitale este şi comerţul online, unde orice antreprenor de orunde din ţară, că e la ţară sau oraş, mai mic sau mai mare, poate produce sau comercializa bunuri la nivel naţional sau chiar internaţional prin diverse modele, iar cel mai simplu pus de noi la dispoziţie este modelul de tip marketplace – poţi vinde, oriunde, orice, cu costuri foarte mici de dezvoltare şi plăteşti un comision. Vom lansa un pachet mare de transformare a comerţului dinspre offline spre online, pentru a ajuta companiile să se digitalizeze”, adaugă Stanciu.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO