ZF 24

Lidl investeşte 5 milioane de euro în pregătirea şefilor de magazine. Ce beneficii vor primi cei 185 de manageri?

Lidl investeşte 5 milioane de euro în pregătirea...

Autor: Cristina Roşca

11.05.2015, 13:33 4262

Retailerul german Lidl, prezent pe piaţa locală cu 185 de magazine de tip discount, va investi 5 milioane de euro într-un programc de pregătire a şefilor de magazine.

”(...)Suma de 5 milioane de euro investită în acest program este considerată a fi doar un început (...)”, declară Maksymilian Braniecki, preşedintele consiliului de conducere al Lidl România.

Proiectul presupune evenimente de şcolarizare şi dezvoltare profesională în valoare de aproximativ 2 milioane de euro. Mai mult, angajaţii vor primi un autoturism de serviciu – Skoda Rapid – şi compania va suporta cheltuieli auto în valoare de 3 milioane de euro.

Astfel, toţi şefii de magazine vor parcurge un stagiu de dezvoltare ce a debutat cu evaluarea anuală şi urmează a fi individualizat printr-o verificare pe parcursul căreia profilul individual va fi analizat cât mai exact şi mai complex cu putinţă, potrivit informaţiilor Lidl. Pe baza acestei analize, va fi dezvoltat şi implementat, pentru fiecare şef de magazin, un program de perfecţionare şi dezvoltare adaptat nevoilor sale de-a lungul a 12 luni consecutive.

Focusul dezvoltării are la bază cele 5 categorii de competenţe definite pentru noul profil al Managerului de Magazin: profesionale, antreprenoriale, personale, de  conducere şi sociale.

Celor 185 de şefi de magazine li se adaugă permanent şefii de magazine în şcolarizare pentru viitoarele unităţi. Totodată, compania lucrează la lărgirea acestui instrument de dezvoltare şi pentru alte categorii de personal din organigrama magazinelor.

”Odată cu perfecţionarea şi calificarea şefilor de magazine (...) vor fi mai eficienţi”, spune Antoniu Radu, director naţional administrativ şi membru al consiliului de conducere Lidl România.

Potrivit ultimelor date ZF, salariile angajaţilor lanţului german Lidl, prezent pe piaţa locală din 2011, variază în funcţie de regiunea ţării, de perioada anului, de experienţa fiecărui salariat şi de vechimea în cadrul companiei. Un lucrător comercial poate ajunge la un salariu brut de 2.600 de lei, în timp ce un şef de magazin poate câştiga 6.300 de lei brut, potrivit datelor valabile în 2013.

Ziarul Financiar vă recomandă şi:  

Windows 10 va fi ultima versiune de Windows

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO