Retailerul belgian Mega Image a preluat 20 dintre cele 22 de magazine Angst de la antreprenorul român Sorin Minea şi familia Angst din Elveţia, ajungând astfel la aproape 350 de supermarketuri şi magazine de proximitate în România şi consolidându-şi poziţia de cel mai extins lanţ de magazine de pe piaţa locală.
Apetitul de achiziţii al belgienilor nu se opreşte însă aici, grupul fiind de altfel unul dintre rechinii din comerţul local, în afară de Angst cumpărând şi o parte dintre magazinele Luca din Braşov, Gmarket, La Fourmi, Primăvara sau Prodas.
„Această preluare se încadrează în strategia de dezvoltare a Mega Image prin magazine care au o poziţionare foarte bună în zona urbană. Cele douăzeci de magazine Angst vor consolida reţeaua noastră de magazine. În acelaşi timp, preluarea ne va aduce noi oportunităţi de vânzări şi sinergii de achiziţii,“ spune Xavier Piesvaux, director general al Mega Image România.
În prezent, potrivit site-ului propriu, sub brandul Angst sunt deschise 22 de magazine dintre care 18 în Bucureşti, două în Buftea şi câte unu în Otopeni şi Sinaia. Acestea au suprafeţe cuprinse între 90 şi 750 mp şi venituri anuale de 21 mil. euro. Reprezentanţii grupului belgian nu au răspuns până la închiderea ediţiei care sunt cele două magazine Angst care nu au făcut obiectul tranzacţiei dintre cele două părţi, precizând că au achiziţionat 20 de magazine din Bucureşti, în prezent tranzacţia aflându-se pe masa Consiliului Concurenţei. Din totalul de 22 de unităţi doar şapte sunt în proprietatea Angst, restul fiind în spaţii închiriate.