ZF 24

PayPoint România a procesat anul trecut peste 100 de milioane de tranzacţii, de 13,6 miliarde de lei, iar prin aplicatia 24pay au fost făcute 13 milioane de plăti, în creştere cu 60%

PayPoint România a procesat anul trecut peste 100 de...

Autor: Roxana Rosu

20.03.2024, 11:25 128

PayPoint România a procesat anul trecut peste 100 de milioane de tranzacţii  în valoare totală de 13,6 miliarde de lei, prin cele aproximativ 25.000 magazine partenere, iar aplicatia 24pay a avut o creştere de 60% a numărului de plăţi.

Apliatia 24pay, detinută de PayPoint, a ajuns la aproape 2 milioane de descărcări în 2023. Cifra de afaceri aferentă acestei linii de business a fost de zece ori mai mare fată de 2022, cele peste 13 milioane plăţi fiind generate atât pe segmentele consacrate de servicii (transport public, plată facturi, încărcări electronice), dar şi pe cele nou lansate (bilete tren, plată rovinietă, asigurare RCA).

„Cuvintele-cheie pentru anul 2023 au fost dezvoltare şi consolidare. Presiunea pe rezultate calitative face parte din ADN-ul nostru şi sunt mândru de ambiţia şi determinarea cu care urmărim atingerea obiectivelor. Acum câţiva ani PayPoint era cunoscut drept principalul operator de plăţi facturi şi încărcare electronică prin puncte de retail. În prezent, avem o reţea impresionantă de POS-uri la nivel naţional; avem o aplicaţie care se apropie de 2 milioane de descărcări; avem o reţea de terminale self service în creştere; avem o gamă de servicii tot mai variată, care fac din orice locaţie PayPoint un „one stop shop”, a declarat Utku Ogrendil, CEO PayPoint România şi 24pay.

Strategia companiei a vizat atât creşterea distribuţiei POS-urilor în piaţă, valoarea tranzacţiilor depăşind pragul de 550 milioane de lei, în creştere cu 150% faţă de 2022. Nivelul maxim de tranzacţionare la nivel lunar s-a atins în decembrie (fiind depăşită borna de 80 milioane de lei).

Totodată, au fost înregistrate peste 370.000 tranzacţii de livrare şi ridicare colete prin serviciul PayPoint Colet Expres, volumele majorându-se cu peste 400% faţă de anul precedent.

În ceea ce priveşte gama de terminale self-service, numărul de tranzacţii a crescut cu peste 210% faţă de anul precedent, iar valoarea acestora cu peste 260%.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO