ZF 24

Platforma foodpanda a primit o finanţare de 20 milioane dolari pentru a continua extinderea la nivel global

Platforma foodpanda a primit o finanţare de 20 milioane...

Autor: Ioana Nita

04.02.2014, 15:45 172

Platforma online pentru livrări de mâncare la domiciliu foodpanda, şi brandul afiliat hellofood, dezvoltate de incubatorul german Rocket Internet, au primit o finanţare suplimentară de 20 de milioane de dolari cu ajutorul cărei se vor extinde pe 40 de pieţe noi până la sfârşitul primului trimestru al acestui an. În prezent, foodpanda şi hellofood sunt active în 35 de ţări din Europa, Asia, Africa şi America Latină, printre care se numără şi România.

“În prezent, suntem cea mai mare platformă pentru comenzi online de mâncare din lume, fiind activi şi extinzându-ne în Asia, Europa, America Latină, Orientul Mijlociu şi Africa. Beneficiind deja de încrederea investitorilor cu experienţă, ne vom putea continua strategia de creştere, pentru a deveni un brand online cu adevărat global. Mai mult, vom continua să ne extindem şi în pieţele în care suntem deja activi, astfel încât să fim prezenţi în fiecare colţ al ţărilor în care ne desfăşurăm activitatea. De asemenea, continuăm să investim în serviciile pentru clienţi şi să creăm cel mai convenabil mod de a comanda mâncare – indiferent de locul de unde este realizată comanda”, a declarat Ralf Wenzel, co-fondator şi global managing director foodpanda şi hellofood.
  
Fondurile primite provin de la un grup de investitori printre care se numără şi Phenomen Ventures, o companie care investeşte în firme de tehnologie şi afaceri pe internet. Phenomen Ventures a finanţat şi anul trecut platforma online foodpanda cu 20 milioane de dolari, împreună cu Investment AB Kinnevik. Tot anul trecut iMENA Holdings a investit 8 milioane de dolari în grupul foodpanda.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO