ZF 24

Profi lansează cea mai amplă reţea de retail media din România, în parteneriat cu Footprints AI. Cătălin Pavel, Profi: Oferim brandurilor acces la date esenţiale, dar anonimizate, despre comportamentul de consum în magazinele noastre

Profi lansează cea mai amplă reţea de retail media din...

Autor: Roxana Rosu

27.10.2023, 15:24 10373

Retailerul Profi, controlat de fondul de investiţii MidEuropa Partners, lansează Profi Retail Media,  o retea modernã de publicitate dezvoltată în parteneriat cu Footprints AI, companie românească de tehnologie ce dezvoltă şi comercializează solutii de tip Omnichannel Retail Media.

“Lansăm un proiect de advertising aparte – cea mai mare reţea de retail media din România, dezvoltată cu cea mai avansată tehnologie de targetare omnicanal şi în parteneriat cu leaderul local pentru monetizare. Le oferim brandurilor acces la date esenţiale, dar anonimizate, despre comportamentul de consum în magazinele Profi, pentru ca acestea să-şi deruleze campaniile de promovare mult mai eficient prin reţeaua noastră. Cei peste 1,2 milioane de clienţi Profi care îşi fac zilnic cumpărăturile în cea mai extinsă reţea de magazine din ţară vor avea şi ei de câştigat. Vor primi oferte hiper-personalizate, care răspund aşteptărilor, nevoilor şi obiceiurilor lor de achiziţie, dincolo de produsele cu cele mai bune oferte pe care le găsesc deja pe rafturile noastre”, a precizat Cătălin Pavel, Digital & Data Director, Profi,

 Reţeaua de retail media lansată de Profi este operată de Retail Media Hub (RMH), specializat în integrarea serviciilor oferite de reţele de advertising de acest tip şi promotor al soluţiilor inovative de comunicare instore. RMH se ocupă de activitatea de media selling, lucrând direct cu brandurile şi agenţiile de media, şi asigură totodată supervizarea execuţiei campaniilor publicitare.

Microsoft România furnizează infrastructura de cloud şi Inteligenţă Artificială, Microsoft Azure.

 “Cu peste 4000 de displayuri şi cu instalaţii radio active în toate magazinele noastre în prezent, numărul lor urmând să se dubleze în viitorul apropiat,  Profi dispune de o inegalabilă capacitate de promovare în teritoriu, capacitate pe care de acum o punem şi la dispoziţia brandurilor din diverse domenii, altele decât retail, care doresc să beneficieze de o acoperire nemaiîntâlnită până acum în România”, a declarat Călin Costinaş, director general adjunct Profi.

Reţelele de retail media conectează datele despre consumatori ale retailerilor cu advertiserii. Astfel de reţele utilizează targetarea bazată pe comportamentul de cumpărare din retail şi fac posibilă distribuţia mesajului publicitar prin canalele media proprii ale retailerului pentru a livra reclame personalizate atât în magazine, cât şi în canalele online.

Tehnologia Footprints AI permite targetarea dinamică pe baza comportamentului de consum a clienţilor Profi din magazinele fizice.

Profi are o retea de 1.667 de magazine proprii şi partenere din peste 800 de localităţi şi 28.000 de angajaţi. Cele patru formate de magazine sunt PROFI SUPER, PROFI CITY, PROFI GO şi PROFI LOCO. Retailerul are o cifră de afaceri de peste  11 miliarde de lei.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO