ZF 24

Titus Grecescu, processing director Net Team SRL: În cinci ani clientul va interacţiona cu banca mai mult mobile, de pe telefon

Titus Grecescu, processing director Net Team SRL: În cinci ani clientul va interacţiona cu banca mai mult mobile, de pe telefon

Autor: Roxana Rosu

28.06.2016, 13:11 453

În cinci ani clientul va interacţiona mult mobile cu banca, de pe telefon, iar în bancă va fi recunoscut automat de operator prin tehnologie, a spus Titus Grecescu, processing director Net Team SRL

"Este foarte greu să faci business cu băncile azi, când ele sunt agresate de Brexit, de darea în plată, de reglementator. Numărul de sucursale cred că se va conserva. Clientul de retail se simte confortabil dacă poate discuta cu o persoană, un bancher."

Alte declaraţii:

Noi oferim o astfel de soluţie. Dacă intri într-o sucursală o dată pe an, operatorul va şti să se adreseze pe nume clientului, nu să ceară numele şi CNP.

Relaţia de creditare se va face pe web. Băncile nu vor pierde afaceri ci se vor transforma. Clientul va putea lua un credit pe siteul băncii şi va primi banii în câteva zile. Aplicaţia pe web va avea o acoperire legală.

America anticipează tendinţele în tehnologie şi acolo mare parte din populaţie ia credite pe net, iar băncile cumpără astfel de platforme online. Toată lumea e fericită.

E nevoie de investiţii în tehnologie, să fii concentrat. 

Primul card de credit fără dobândă a fost în 2003-2004 când inflaţia era 20%. S-a vândut.

Media la cardurile de credit este 23% acum. 

AFACERI DE LA ZERO